eisberg România vinde salate de 3,5 milioane de euro
Obiectivele pentru 2013 se concentrează în zona diversificării și mai puternice a gamei de produse, pe creșterea volumelor vândute și a numărului de consumatori.
„ Lărgim în mod constant gama de produse. în 2012 am întregit gama frunzelor sensibile cu Baby Spanac, Valeriana, Baby Batavia. Anul acesta am început să livram și salate la casolete, care necesită doar spălare. De asemenea, ne dorim să ne îmbogățim linia de salate de sezon și tradiționale”, explică Lucian Trofin, director general eisberg România.
Consumatorii produselor eisberg au rămas persoanele active, cu timp limitat însă preocupate de un stil de viață sănătos, în general, și de alimentație, în special. Bărbații și copiii sunt două categorii de public aflate în creștere. „Pentru cei mici am creat două mixuri de salată cu arome dulcege, croite întocmai după preferințele lor alimentare, pe a căror ambalaje se regăsesc personaje Disney. În acest mod, sperăm să ajungem mai ușor la ei și să îi determinăm să fie mai deschiși spre hrana sănătoasă” spune Lucian Trofin.
eisberg România face parte din grupul eisberg cu sediul la Geroldswil. Grupul de firme reprezintă una dintre companiile de top din Europa și se situează pe primul loc în Europa Centrală și de Est în producția de salate semipreparate. eisberg România funcționează din 1995 în comuna Pantelimon și are în prezent 38 de angajați.