Eisberg, vânzări în creștere
Eisberg joacă pe o piață în creștere de la an la an. În România, piața produselor de tip convenience numără aproximativ 300 000 de consumatori unici. Aceasta este concentrată pe urban, zonele rurale nefiind încă atinse. 50% este reprezentată de București care consumă jumătate din volumul salatelor ready-made. Capitalei îi urmează în top Moldova și Banatul.
Din punct de vedere al gustului, românii manifestă o ușoară înclinație spre frunzele sensibile de tipul rucola. Materia primă pentru mixurile brand-ului provine din culturi realizate pe câmp. Foarte rar în sere sau solarii. „În funcție de sezon, țările de proveniență sunt Spania, Italia, Grecia, Turcia și nordul Africii pe timp de iarnă, Europa Centrală și Olanda pe perioada verii. Și România ocupă un loc în acest tablou însă nu are un aport consistent deoarece cultura este condiționată foarte mult de factorii de mediu” declară Lucian Trofin, director general Eisberg Romania.