Hobby de manager: „Sportul mă ajută să-mi pun ordine în gânduri”
Când spui Marius Meleșteu, te gândești instantaneu la o ceașcă aburindă cu cea mai bună cafea. Este din 2010 CEO Strauss România, companie care deține în portofoliul său brandul Don Café. Înainte de asta a creat grupul „fotomodelelor care beau apă plată cu lămâie”, în perioada în care a lucrat la Zapp. A făcut parte din echipa care a transformat Brau Union în Heineken, în anii în care a lucrat pentru această companie, iar etapa Unilever a fost cea în care a primit poate cele mai importante lecții de leadership și management din cariera sa. Am stat de vorbă cu Marius Meleșteu despre carieră, model de business, dar și despre pasiuni și planuri de viitor.
De ce Strauss și cum General Manager South Central Europe ?
Deși o companie globală, motorul Strauss este un model de afaceri antreprenorial, unde pasiunea oamenilor este primul driver al succesului Companiei.
Strauss este compania care stimulează inovația venită din colaborarea oamenilor. Pasiunea împărtășită de oamenii Companiei, sentimentul că aparții unei mari famili, credința într-un altfel de business, un business cu un scop nobil, sustenabil care face viața oamenilor puțin mai frumoasă – toate astea m-au făcut să-mi doresc să…
Mai multe aflați accesând IncomeMagazine.ro.