In T2, Orange a crescut pe segmentul datelor mobile
“Urmand tendinta din prima parte a anului, nivelul veniturilor a continuat sa se stabilizeze si a consemnat imbunatatiri de la luna la luna. Conform estimarilor noastre, cota valorica de piata a companiei a crescut datorita evolutiei ARPU si a bazei de clienti cu abonamente. Chiar daca baza de clienti prepay a scazut pe fondul deteriorarii conditiilor economice, estimam ca pe acest segment cota valorica de piata a ramas stabila” a declarat Thierry Millet, CEO-ul companiei.
Pe segmentul datelor mobile, Orange Romania a obtinut o crestere cu 29% a veniturilor in al doilea trimestru al anului comparativ cu trimestrul anterior. Cresterea pe acest segment a fost sustinuta in principal de lansarea pachetelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru un numar tot mai mare de clienti si a optiunilor dedicate pentru accesul la Internet pe mobil, precum optiunea My Smartphone.
La 30 iunie 2010, Orange Romania avea 10.471.000 de clienti, in crestere cu 1% fata de perioada similara a anului precedent.
Rezultatele financiare inregistrate de Orange-France Telecom in prima jumatate a anului 2010