Inovația: Magia din spatele succesului Disney
Maurice Sendak, autorul cărții „Where the Wild Things Are”, a afirmat „L-am îndrăgit pe Mickey Mouse în copilărie. Era emblema bucuriei și umorului. Mergeam la cinema pe atunci și în general se proiectau două filme și un scurt metraj. Când apărea Mickey Mouse pe ecran și îi vedeam capul imens, sora mea spunea că trebuia să mă țină în loc. Eram în extaz.” Chiar și Walt Disney a recunoscut, „Îl iubesc pe Mickey Mouse mai mult decât pe orice femeie pe care am cunoscut-o vreodată.” Mickey Mouse este o emblemă, cu siguranță, și reprezintă copilăria multora dintre cei care au crescut în ultima jumătate de secol. Dar dincolo de amintirile frumoase și sentimentale, există un model pentru reușita în vânzări și servicii pentru clienți, pe care îl putem aprecia ca adulți profesioniști, așa cum încă apreciem desenele animate cu Winnie the Pooh.
Există o mulțime de lecții pe care le putem învăța de la Disney. În primul rând succesul vânzărilor Disney se datorează inovației. Inovând și ridicând permanent ștacheta, Disney a devenit un brand vedetă, recunoscut la nivel mondial. Oamenii din Disney încearcă încontinuu să își îmbunătățească serviciul și experiența oferite clienților, iar această abordare creativă a afacerilor a determinat succesul și dezvoltarea vânzărilor. Succesul în vânzări nu se datorează doar serviciilor excelente oferite clienților existenți, dar și atragerii de noi clienți în fiecare an în parcurile de distracții, la cinema, în magazine etc. Iată, deci, cum procedează cei de la Disney:
Citeşte mai multe pe DoruDima.ro