Inovaţie într-un business cu tot mai mare potenţial de viitor
Nişa produselor cosmetice în a căror compoziţie intră apa termală a luat amploare în ultimii 10 ani -sfaturile medicilor dermatologi în acest domeniu au fost luate în seamă, iar publicul feminin a descoperit treptat avantajele şi utilitatea lor.
Ivatherm, prima companie românească de dermatocosmetice dedicate pielii sensibile, după multe cercetări şi studii, a demonstrat atât în România, cât şi peste graniţe, de ce apa termală de la Băile Herculane face atât de bine pielii sensibile.
Marți, 8 octombrie, Rucsandra Hurezeanu, General Manager al Ivatherm, a lansat în cadrul unui eveniment organizat în spaţiul inedit al Iconic Food Wine&Design o nouă gamă de îngrijire a tenului sensibil produsă pe bază de glicani, zaharuri esenţiale pentru comunicarea dintre celulele corpului uman.
Cele două produse anti-aging Glykolift, rezultat al cercetărilor în domeniul glicobiotehnologiei, au acţiune dublă: reparare şi prevenire a apariţiei semnelor de îmbătrânire la nivelul tenului, adresându-se astfel şi altor nevoi ale consumatoarelor, nevoi identificate cu grijă de specialiştii de la Ivatherm.
Să ştergem urmele timpului de pe faţă este „manifestul” nescris al acestor produse. Serul Glykolift are rolul de a intra în profunzimea pielii mai mult decât reuşesc alte produse şi de a livra patru ingrediente active eficiente, în timp ce crema este formulată astfel încât să menţină pielea hidratată printr-o barieră protectoare între interior şi exterior. Ambele produse ale acestei game anti-aging cu efect de lifting pot fi găsite pe rafturile farmaciilor alături de produsele consacrate Ivatherm, precum şi în magazinul on-line al companiei.