Intranetul companiilor multinaţionale devin site-uri cu reduceri pentru angajaţi
Un alt tip de beneficiu pentru care companiile optează este reprezentat de reducerile la diverse servicii şi produse. Astfel, intranetul unor companii poate ajunge să arate ca un adevărat site de reduceri, iar acest lucru este foarte apreciat de către angajaţi. De asemenea, reducerile la anumite servicii sau produse pot ajunge să valoreze mai mult decât beneficiile suportate în întregime de către angajator.
Parteneriatul dintre cele două părti, firma care oferă reducere şi compania care le oferă beneficii angajaţilor proprii, se concretizează într-o colaborare win-win.
Din punctul de vedere al companiilor care oferă astfel de beneficii, lucrurile sunt şi mai simple, acestea nu suportă niciun cost, iar angajaţii lor sunt satisfăcuţi, se simt importanţi pentru companie, iar loialitatea şi motivarea lor creşte.
O companie care încearcă să profite de această tendință este și Happybox, care propune o alternativă la cadourile clasice prin faptul că oferă beneficiarului posibilitatea de a-şi alege singur activitatea preferată din zeci de variante inedite.