Iulian Stanciu devine unicul acţionar al Flanco Retail şi Network One Distribution
“Continuare a tranzacţiei dintre eMAG şi Naspers, am urmărit simplificarea structurii acţionariatului companiilor din grupul pe care îl conduc – grup format din eMAG, Flanco şi NOD. Am încredere că alături de eMAG, Flanco şi NOD vor avea în continuare o evoluţie ascendentă, pentru că sunt stabile financiar şi au strategia de piaţă potrivită segmentului în care activează”, declară Iulian Stanciu.
Flanco şi Network One Distribution îşi urmează strategiile de dezvoltare durabilă. Astfel, Flanco se va concentra pe dezvoltarea calitativă a interacţiunii cu clientul, iar Network One Distribution va avea ca obiective întărirea poziţiei pe toate canalele de vânzare pe care le adresează, încheierea de parteneriate strategice, precum şi dezvoltarea brand-urilor proprii.
Network One Distribution urmăreşte poziţionarea ca jucător strategic pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, debutul dezvoltării în regiune fiind vizibil odată cu primele vânzări din Bulgaria. Celelalte direcţii vizează încheierea de parteneriate importante, pentru diversificarea portofoliului de produse şi concentrarea pe creşterea categoriilor de produse marcă proprie.
“Investim în dezvoltarea mărcilor proprii, unde există deja performanţe notabile, atât în gama de produse electrocasnice Heinner, produse IT Serioux, cât şi produsele de display Horizon, toate având succes pe piaţa locală. Continuăm strategia de dezvoltare a distribuţiei multichannel, alocând resurse specializate fiecărui canal de revânzare. Astfel, avem departamente şi strategii de vânzare dedicate partenerilor noştri din canalul traditional de reselleri, retailului modern, integratorilor, comerţului electronic şi telecomunicaţiilor”, declară Răzvan Ziemba, director general Network One Distribution.
Flanco este retailerul tradiţional orientat spre eficienţa operaţională şi calitatea serviciilor oferite clienţilor, având rezultate comerciale peste ritmul de creştere al pieţei. Abordează cu prioritate segmentul de campanii şi servicii care aduc valoare adaugată în viaţa consumatorilor, mizând ca strategie de business pe o dezvoltare extensivă în următorii ani, precum şi pe consolidarea poziţiei pe piaţă.
„Investiţia în oameni este unul dintre principalele atuuri ale creşterii constante a afacerii Flanco şi ale atingerii unei competitivităţi superioare industriei în care activăm. Direcţia prioritară pentru dezvoltarea companiei rămâne atenţia sporită pentru satisfacţia clienţilor noştri şi structurarea business-ului pe principii de profitabilitate şi eficienţă.”, declară Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.