Logo şi identitate vizuală nouă pentru SES
SES este un important operator de satelit la nivel mondial, realizând în prezent investiţii considerabile în vederea dezvoltării flotei de sateliţii şi a activităţii sale. Cele zece vehicule spaţiale care urmează să fie lansate până la sfârşitul anului 2014, vor ajuta SES să îşi mărească capacitatea flotei globale cu 23% faţă de sfârşitul anului 2010.
În calitate de lider al segmentului direct-to-home (DTH) şi High Definition (HD), SES transmite în prezent peste 5.900 de canale TV şi radio în întreaga lume, peste 1.000 dintre ele fiind în format HD. Cei 47 de sateliţi ai SES deservesc 245 de milioane de gospodării în întreaga lume şi susţin 43 de platforme DTH pe toate continentele. Aproximativ 85% din capacitatea noilor sateliţi pe care SES îi va lansa până în 2014 va fi dedicată pieţelor extrem de dinamice aflate în plină dezvoltare din America Latină, Africa, Orientul Mijlociu, regiunea Asia/ Pacific şi India.
„În luna mai, când am implementat o structură de management optimizată, am pus bazele realizării obiectivelor noastre globale ambiţioase şi execuţiei strategiei de creştere,” declară Romain Bausch, Preşedinte şi CEO al SES. „Noul model corporativ va veni în sprijinul eforturilor noastre de creştere a activităţii şi de dezvoltare a interfeţei unice pentru clienţi, ducând la o apropiere şi mai mare faţă de clienţi şi la intensificarea legăturilor cu industria. Noua structură şi imagine a SES reprezintă următoarea etapă logică în evoluţia companiei noastre, în calitatea sa de principal operator inovator de satelit”.
Martin O. Kubacki, Vice-preşedinte şi Director Regional pentru regiunea ECE adaugă: „În ceea ce priveşte ASTRA, vom continua să folosim acest brand în comunicarea noastră, în special în regiunile şi ţările în care s-a afirmat ca un important prim serviciu DTH. Aceasta include regiunea ECE, Cehia, Slovacia, Bulgaria, România, Polonia, Ungaria şi regiunea Balcanilor, unde ASTRA a dezvoltat un important capital de imagine.”