Manpower a oferit joburi pentru 3,5 milioane de oameni din 80 de ţări, în 2011
Schimbările aduse în noua strategie din 2011 au dus ManpowerGroup România la o cifră de afaceri de 26.5 milioane de euro, reprezentând o creştere de 43%, comparativ cu rezultatele din 2010 (19 milioane de euro).
6.800 de persoane au fost plasate în regim de muncă temporară, în 2011
Lider global în furnizarea de soluţii inovatoare cu forţa de muncă, ManpowerGroup România a plasat pe parcursul anului trecut peste 6.800 de persoane, în regim de muncă temporară, ceea ce reprezintă o creştere de 73% a volumului de personal integrat pe piaţa muncii locale, comparativ cu 2010.
2011 a reprezentat unul dintre cei mai importanţi ani din istoria companiei – ManpowerGroup a anunţat începutul unei noi ere: „Era resursei umane” (The Human Age). „Potenţialul resursei umane va fi principalul agent ce va determina creşterea economică, iar modalitatea de a declanşa acest potenţial va reprezenta principala provocare cu care se vor confrunta companiile”, sunt de părere reprezentanţii companiei.
Manpower, cifră de afaceri de 22 de miliarde de dolari la nivel global
La nivel global, ManpowerGroup a atins un nou record în ceea ce priveşte cifra de afaceri de 22 miliarde dolari şi a vânzărilor totale în valoare de 23 de miliarde de dolari. Această performanţă reflectă o creştere semnificativă a eficienţei şi a productivităţii întregii echipe la nivel global. Creşterea perfomanţei la nivel organizaţional se reflectă şi în distincţiile obţinute de către ManpowerGroup – compania a fost nominalizată, pentru al doilea an consecutiv, drept una dintre companiile cu cel mai înalt nivel de etică de către Institutul Ethisphere, ca recunoaştere a angajamentului său privind practicile companiei – leadership-ul bazat pe normele etice, demersurile de responsabilitate socială.
Pe parcursul lui 2011, ManpowerGroup a oferit locuri de muncă pentru 3.5 milioane de oameni, în cele 80 de ţări şi teritorii în care compania este prezentă. La nivel naţional, expertiza consultanţilor Manpower se reflecta continuu în modul în care se valorifică potenţialului uman, plasând astfel un număr semnificativ de peste 8.000 de persoane.
Au intervievat şi oferit consultanţă pentru 65.000 de candidaţi, în 2011
În contextul schimbărilor şi a provocărilor cu care s-a confruntat piaţa muncii post-recesiune,
ManpowerGroup România a venit în întâmpinarea nevoilor specifice clienţilor săi, prin oferirea de consultanţă şi intervievarea a mai mult de 65.000 de candidaţi, astfel încât să identifice personalul talentat potrivit să suţină progresul companiilor cu care a colaborat pe parcursul anului 2011 şi nu numai.
„În ceea ce priveşte evoluţia pentru 2012, ManpowerGroup România anticipează un avans semnificativ al contractelor de muncă pe perioadă determinată, având în vedere nevoia de agilitate în toate structurile de afaceri şi specificitatea crescută a angajatorilor privind personalul talentat de care au nevoie. În continuare credem că una dintre principalele soluţii pentru ieşirea României din spectrul recesiunii este crearea de noi locuri de muncă taxabile,” susţine Valentin Petrof (foto), director general al ManpowerGroup România.
Manpower România, lider în furnizarea de soluţii inovatoare cu forţa de muncă, este prezent în România din 2003, având deschise până în prezent 14 agenţii în Bucureşti, Timişoara, Braşov, Cluj,
Iaşi, Ploieşti, Craiova şi Piteşti, urmărind extinderea reţelei la nivel naţional în cel mai scurt timp.