MOL lansează a 7- a ediție a competiției internaționale online pentru studenți Freshhh
Competiția Freshhh se desfășoară în trei etape. În prima fază, organizată online, echipele vor avea de îndeplinit sarcini care necesită cunoștințe profesionale, abilități de gândire strategică și decizii tehnice. În faza semifinalelor se vor califica în jur de 40 de echipe, care vor participa la o simulare strategică de business, de asemenea online. În luna mai 2013, cele mai bune zece echipe vor fi invitate la Budapesta pentru a-și demonstra talentul și cunoștințele în runda finală, în prezența managementului grupului MOL.
Competiția reprezintă un element important al strategiei Grupului MOL de atragere a talentelor, cu accent pe diversitate și pe dezvoltarea de noi talente din afara companiei. Competiția are ca scop familiarizarea timpurie a generației tinere cu științele naturale, promovarea atractivității și complexității industriei de petrol și gaze precum și a activităților internaționale ale MOL.
Echipele formate din câte trei studenți la universități și/sau colegii pot depune cererile de înregistrare la adresa www.freshhh.net, până la 17 martie 2013. Competiția online va începe la 18 martie 2013.
La competiție au participat, de la prima ediție, în 2007, peste 8.000 de studenți din aproape 70 de țări, de la peste 200 din cele mai prestigioase universități din lume.
Pe lângă competiția Freshhh, MOL derulează și programul său pentru tineri absolvenți, denumit Growww, pentru a atrage și recruta tineri telentați și ambițioși. De la începutul programului s-au alăturat grupului MOL peste 1.100 de noi absolvenți, care lucrează în companiile grupului din Ungaria, Croația, Slovacia, Slovenia, Italia, România, Pakistan, Republica Cehă, Polonia și Irak, reprezentând 3% din numărul total de angajați.