Motivaţia Generatiei Y la locul de muncă
Totodată, 4 din 10 persoane (41%) afirmă că dezvoltarea profesională este principalul motiv pentru care aleg un job în defavoarea altuia, în comparaţie cu un procent de 25% de Baby Boomers care susţin acest lucru. De asemenea, 25% dintre cei din Generaţia Y spun că lipsa oportunităţilor de a avansa în organizaţie este motivul principal pentru care ar părăsi organizaţia curentă. Cel mai important pentru Generaţia Y s-a dovedit (în procent de 77%) a fi posibilitatea de a excela, care e fundamentală pentru a face ca locul de muncă să aibă sens, comparat cu un procent de 67% pentru cei din generaţia Baby Boomers. Din nefericire, mai mult de jumatate din milenari simt că nu găsesc un sens la locul de muncă, potrivit hrmanager.com.
Membrii Generatiei Y sunt loiali carierei, în primul rând, iar organizaţia se plasează pe locul doi. Pentru Generaţia Y aprecierea la job nu este indiciul siguranţei că îşi fac treaba bine, sau cauza nerabdării, nevoii de confirmare, ci mai degrabă aprobarea că progresul lor este unul susţinut.
Cel mai important lucru care trebuie reţinut, însă, este acela că există diferenţe considerabile cu privire la felul în care fiecare generaţie priveşte satisfacţia la locul de muncă, iar toate aceste variabile sunt demne de luat în considerare în procesele de resurse umane din orice organizaţie.