Noi servicii de analiză pentru transformarea forţei de muncă la nivel mondial
Prin intermediul noilor servicii de analiză, directorii executivi din domeniul resurselor umane (HR) pot obţine o privire de ansamblu generată de câteva mii de surse de date privind angajaţii. Ca rezultat, companiile pot profita, îmbunătăţind „conservarea”, performanţa şi moralul. De asemenea, acestea pot utiliza procese analytics pentru a înţelege mai bine fenomenul care influenţează performanţa angajaţilor sau modalitatea în care aceştia percep o nouă politică a companiei sau o nouă campanie de publicitate.
Companiile din ziua de astăzi necesită, cu precădere, modalităţi pentru a fi conectate la pulsul forţei de muncă de la nivel mondial, în detrimentul unei viziuni statice a organizaţiei. Prin colectarea informaţiilor partajate de angajaţi şi asocierea acestora cu datele din departamentele de HR, companiile obţin o analiză mult mai detaliată a forţei de muncă, modul în care fiecare angajat este conectat, influenţa fiecăruia, precum şi modul în care aceştia colaborează. În acelaşi timp, companiile obţin o imagine mai exactă a businessului, în timp ce identifică cele mai relevante calităţi.
Menţinerea unei forţe de muncă puternice şi implicate reprezintă o provocare aflată în creştere pentru organizaţiile de la nivel mondial. Potrivit Studiului IBM efectuat în randul a peste 1.700 de CEO, 71% dintre aceştia au indicat capitalul uman ca fiind sursa cu cea mai mare valoare economică suţinută.