Nou proiect editorial. Cele mai interesante tendinţe ale momentului în domeniul digital
Pornind de la creşterea importanţei business-urilor din domeniul digital, proiectul reuneşte profile ale principalelor agenţii şi divizii de digital şi mobile marketing, cu date despre serviciile pe care acestea le oferă, portofoliul de clienţi, campanii, acţionariat, date financiare şi echipele de management.
Şi pentru că digitalul nu înseamnă doar agenţii, ci şi canale de comunicare online, social media şi mai ales blogosfera, au fost colectate o serie de liste cu cei mai activi bloggeri, structurate în funcţie de domeniile pe care ei le acoperă.
În plus, deoarece la momentul de faţă, unui profesionist al industriei de comunicare nu îi mai este suficient să fie familiarizat cu blogosfera, ci trebuie să cunoască vlogosfera – fenomenul online al anului 2016, care continuă să ia amploare pe zi ce trece, suplimentul editorial publică topul vloggerilor români, dar şi cele mai urmărite conturi de Instagram.
Proiectul prezintă şi opinii ale specialiştilor din industria de comunicare, care radiografiază cele mai interesante tendinţe ale momentului în domeniul digital.
Venind în ajutorul profesioniştilor care lucrează în domeniul comunicării şi care vor să înţeleagă lumea online-ului, Digital Report prezintă:
• 50 cele mai influente bloguri generaliste (lista alfabetică)
• 50 cei mai influenţi vloggeri
• 50 cei mai influenţi instagrameri
• 50 cei mai influenţi bloggeri – vedete şi jurnalişti (lista alfabetică)
• Cele mai vizibile bloguri de tehnologie/food/fashion&beauty/travel/marketing şi digital/ parenting/relaţii şi cuplu/cinema, teatru şi cărţi
• Top agenţii care au lucrat cel mai bine cu bloggerii în 2016
• Top bloggeri cu care au lucrat cel mai bine cu agenţiile în 2016