O campanie de recrutare mai altfel
Campania de recrutare a fost una foarte complexă și a inclus o componentă online, interviuri de tip „role play”, un interviu clasic și o probă surpriză.
Componenta online a procesului de recrutare a fost reprezentată de o aplicație pe pagina de Facebook a companiei, prin care s-au înscrispeste 450 de candidaţi, majoritatea fiind absolvenţi de ASE, cu vârste cuprinse între 20 şi 24 de ani.
A doua etapă a presupus un interviu de tip „role play”, în cadrul căruia cele 100 de persoane selectate au trebuit să demonstreze că au o atitudine potrivită pentru a lucra în cadrul unei instituții bancare, orientare către nevoile clientului, capacitate de ascultare activă, abilităţi de comunicare şi de negociere, rezistenţă la stres, integritate şi spontaneitate.
În urma acestei probe practice au fost selectați 30 de candidați care au avut de susținut un interviu „clasic”, în cadrul departamentului de Resurse Umane al Piraeus Bank România. Dintre aceştia, au fost selectaţi 10 finalişti, ce au fost supuşi unei evaluări de teren în cadrul… concertului Tom Jones din Bucureşti, desfăşurat pe 1 noiembrie, la Sala Palatului. Aici, cei 10 au fost implicaţi în organizarea propriu-zisă a evenimentului: în zona de welcoming, distribuţie flyere, relaţii cu presa etc. În timpul concertului, au fost anunţaţi cei 3 finalişti aleşi.
„«The Social Interns» a fost un proiect complex, dinamic, frumos. El a reuşit să genereze entuziasm în rândul partipanţilor şi a adus în competiţie 450 de tineri buni, motivaţi, serioşi. Ne bucurăm că am lucrat cu o agenţie curajoasă, care a avut tăria să propună şi să ducă la bun sfârşit un proiect unic pe piaţa bancară din România”, a declarat Carmen Oprişescu, Marketing Manager al Piraeus Bank România.