O noua divizie de training la Antal International Network Romania
Este vorba de un program practic bazat pe cercetarea amănunțită a vânzării centrate pe cumpărător, folosind o metodologie care include simulări, coaching pentru aplicații, metode de planificare și măsurare a impactului. Programul, planificat în zece module, este flexibil, putând fi structurat în versiuni care să permită unei organizații să formeze skill-urile relevante pentru diferite grupuri, păstrând în același timp un limbaj unitar și o înțelegere de detaliu a agendei clientului.
Trainingul se adresează oamenilor de vânzări, noilor antreprenori sau freelancer-ilor, managerilor care nu trebuie numai să vândă un anumit brand sau produs partenerilor, ci în același timp, să-și ”vândă” ideile în organizații. Se adresează, în același timp, viitorilor recruteri care trebuie să învețe să facă marketing de personal, fiindcă deși toți avem impresia că știm să recrutăm, în mod real costul angajării unui om nepotrivit este dublu față de salariul oferit acelei persoane, iar soluțiile inadecvate de recrutare dor atunci când costă.
Tocmai fiindcă statisticile Antal au arătat că din punct de vedere al oportunităţilor în carieră, suntem mai degrabă confruntaţi cu o criză a talentelor, decât cu una a şanselor, training-urile sunt menite să consolideze o cultură a învăţării în interiorul companiilor. Aceasta nu doar exprimă preocuparea pentru formarea continuă a personalului, ci reprezintă un factor de motivare pentru atragerea sau reţinerea într-o anumită companie.