Poveste cu esenţă tare
De doi ani de zile lucrăm la acest produs – concept, cercetare de piaţă, identitate de imagine, producţie propriu-zisă, promovare. Am analizat până la cele mai mici detalii piaţa şi în ce măsură este potrivită lansarea unui nou produs acum”, spune Nikos Xystouris, General Manager PPD România, una dintre cele mai mari companii de marketing, vânzări şi distribuţie de băuturi alcoolice premium din ţară. Echipa lui Xystouris a studiat cu atenţie datele despre consumul de băuturi spirtoase din România, iar rezultatele au indicat o piaţă consolidată şi cu perspective promiţătoare pentru cei care sunt dispuşi să investească. La un consum anual de 48 de milioane de litri de vodcă, atât cât au băut românii în 2011 , riscul de a lansa un produs nou nu mai părea la fel de mare. „Studiile de retail audit demonstrează că acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză, iar analiza consumatorului a subliniat oportunitatea imensă pe care o are un brand de vodcă de calitate construit astfel încât să răspundă aşteptărilor consumatorului român”, spune Nikos Xystouris.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro