Prima agenție din România specializată în Branding for Good
"După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și de bunăstarea ei. Nu poți câștiga la nesfârșit gândind în paradigma win-lose (compania câștigă în dauna cumpărătorilor sau a altor parteneri sociali). Win-win funcționează, iar noi vom încerca să ne îndrumăm cât mai mulți clienți în această direcție, indiferent de mărime sau de industria din care provin. Ideile despre cum poți vira o afacere în această direcție nu sunt mereu evidente, și acesta este unul din lucrurile cu care dorim să ne ajutăm clienții”, spune
Adriana Liuțe (foto), Managing Partner, Storience.
Abordarea Branding for Good este susținută de cifre la nivel mondial:
· 80%dintre directorii executivi de companii cred că angajarea într-o cauză socială este un diferențiator în industria lor (studiu Accenture, 2016, realizat pe un eșantion de 1.000 de respondenți);
· 66%dintre consumatori, dintre care 73% mileniali, spun că sunt dispuși să plătească mai mult pentru produsele unor branduri sustenabile (studiu Nielsen, 2015, realizat pe un eșantion de 30.000 de persoane);
· în opinia a 85%dintre oameni, companiile sunt la fel de responsabile ca guvernele pentru îmbunătățirea vieții lor; cu toate astea, 72% cred că brandurile nu reușesc să facă acest lucru (studiu Accenture/Havas Media, 2014, realizat pe un eșantion de 30.000 de oameni).
Odată cu repoziționarea pe Branding for Good, agenția Storience își relansează și site-ul. Noul www.storience.com detaliază conceptul și oferă studii de caz care demonstrează aplicarea lui în modele de afaceri și în industrii foarte diferite.