Primul curs dedicat marketingului prin Facebook
Cursul este dedicat atât profesioniştilor de marketing, cât şi antreprenorilor sau celor care au nevoie să înţeleagă cum îi poate ajuta cea mai mare reţea socială din România să îşi crească afacerile şi să îşi sprijine organizaţiile să ţină legătură cu clienţii lor.
Cei mai buni specialiști te ajută pe să îți îmbunătățești cunoștințele și să demarezi cu încredere o campanie pe Facebook – de la strategie, identificarea publicului țintă, definirea obiectivelor și a instrumentelor de lucru, până la planificarea și monitorizarea campaniei și ajustarea dinamică prin instrumente specifice pe durata acesteia. Vei avea, de asemenea, acces în platforma PREMIUM a Facebook, pentru a pune în aplicare cele mai eficiente planuri.
Cursul este structurat în patru module, care se desfăşoară pe 3,4, 10 şi 11 martie, după-amiază, pentru că participanţii să poată îmbina programul de training cu munca lor şi pe parcursul a două săptămâni, tocmai pentru a avea timp să studieze suportul de curs şi să răspundă temelor şi provocărilor trainerilor. Detalii despre curs regăsiţi în pagina specială de pe www.institutuldemarketing.ro.
"Am gândit cursul în aşa fel încât fiecare participant să plece acasă ştiind cum poate să facă o campanie pe Facebook. Îi vom ajuta, de asemenea, pe cei prezenţi să găsească soluţii punctuale pentru organizaţiile în care lucrează. Este un curs practic, că urmare, vom lucra cu laptopul în faţă, încercând să rezolvăm exact problemele cu care se confruntă. Ce fac acum? Ce pot să facă mai bine? Cum pot ajunge mai eficient la pieţele ţintă? Cum pot comunica mai relevant cu audienţele lor?" – spune Gabriela Bartic, Marketing Manager ThinkDigital şi trainer la Institutul de Marketing.
Vei ști cum să stabilești obiectivele unei campanii, indicatorii de performanță în marketing în functie de business, parametrii unei campanii, vei afla cum să construiești și să utilizezi reclamele pe Facebook în funcție de obiectivele de marketing de conținut și de performanță, să realizezi monitorizări eficiente, să interpretezi rapoarte și faci o analiză corectă. Ai nevoie doar de: cunoștinte generale despre mediul online; acces la un cont de Facebook şi laptop pentru exercițiile practice.
Alături de dobândirea acestor instrumente utile de lucru, absolvenţii celor patru module ale cursului vor primi o Diplomă Institutul de Marketing & ThinkDigital şi vor beneficia şi de o reducere de 40% la ICEEfest 2016.
Formularul de înscriere la cursul de marketing prin Facebook îl găsiţi accesând linkul http://bit.ly/1nG1ejZ