Produse „made in Romania” care au uimit lumea
Jolidon, ID Sarrieri, Clujana, Dacia, brânza Năsal, delicatesele La Colline, pălinca Valco, cosmeticele Gerovital sunt doar câteva branduri la origine 100% românești. Mai au însă un lucru în comun: succesul pe pieţele externe.
Cum au reuşit aceste produse să uimească lumea? Fiecare a avut propria strategie.
Pe de o parte, prin renumele câştigat de persoana care a creat formula uimitoare a produsului. De exemplu, prof. dr. Ana Aslan continuă să fie ambasadorul Gerovital şi Aslavital, atât pe piaţa internă cât şi internaţională.
La jumătatea secolului XX, Ana Aslan a descoperit „elixirul anti îmbătrânire”, folosind „procaina”, un cunoscut anestezic local. În urma testelor făcute pe animale şi pe mai multe persoane vârstnice, a observat pigmentarea părului şi o îmbunătăţire a mobilităţii articulaţiilor.
Citiţi restul articolului in incomemagazine.ro