Rebranding: Manpower Inc. devine ManpowerGroup
“Ca si organizatie, ne continuam evolutia, anticipand cresterea continua a specificitatii nevoilor clientilor nostri. Totodata, dezvoltam o suita robusta de solutii inovatoare cu forta de munca, solutii asimiltate din punct de vedere operational si cladite strategic pentru a veni in intampinarea conditiilor complexe impuse de Era Resurselor Umane. Manpower a prevazut aceste schimbari, astfel incat suntem capabili sa intelegem provocarea cu care ne confruntam si suntem pregatiti sa venim in intampinarea clientilor nostri cu cea mai puternica gama de servicii si solutii existenta pe piata”, a declarat Iwona Janas, Country Manager (interim) al Manpower Romania.
Solutionarea problemei deficitului curent de talente – datorita caruia angajatorii sunt dornici sa aiba de partea lor personalul talentat de care au nevoie, dar nu reusesc sa identifice candidatii potriviti – necesita o privire de ansamblu din partea unui furnizor de servicii si solutii cu forta de munca. Conform celui mai recent studiu Manpower privind Deficitul de Talente, in Romania 36% dintre companii (dintr-un total de 750 de companii intervievate) au intampinat dificultati in acoperirea pozitiilor vacante in cursul anului 2010.
ManpowerGroup are o cifra de afaceri de 19 miliarde de dolari, 3.900 de birouri in peste 80 de tari si teritorii si 400.000 de clienti anual.
Familia de brand-uri ManpowerGroup include: ManpowerGroup Solutions (outsourcing si management al fortei de munca), Experis (servicii de business consolidate de tip professional resourcing, ce vor fi lansate in viitorul apropiat), Manpower (recrutare evaluare si selectie, munca temporara, payroll, etc.) si Right Management (companie de outplacement si solutii de management al carierei).