Rebranding pentru publicatia online Radar de Media
“Pentru a evidentia mai bine continutul editorial al publicatiei Radar de Media, ne-am gandit ca o noua grafica mai accesibila si mai prietenoasa este necesara pentru a fi pe placul cititorilor nostri”, au anuntat reprezentantii site-ului.
Incepand cu 1 iunie, portalul s-a imbogati cu noi sectiuni ca Presa scrisa si online, actualitate, media international, relatii publice si analize media. “In plus, saptamanal vom publica grafice cu topul celor mai vizionate posturi de televiziune din Romania”. Interpretarea audientelor de televiziune selectate pe diferite programe tv au reprezentat un pilon important pentru produsul de presa.
Zilnic radardemedia.ro ofera stiri, reportaje si interviuri din lumea televiziunii si a showbussines-ului, exlusivitati din spatele camerelor de filmat si din redactiile de presa, dar si din culisele unor evenimente precum Eurovision, Premii de televiziune, film si muzica.
Portalul a oferit sansa tinerilor interesati de fenomenul media sa publice in paginile publicatiei propriile texte si comentarii, unii dintre acestia devenind colaboratori permanenti.
Anul acesta Radar de Media a premiat in cea ce-a doua editie a “Premiilor Online Radar de Media” pe cei mai buni oameni din presa si showbiz. Premiile Online Radar de Media atragand peste 20 000 de mii de vizitatori.
De asemenea platforma multimedia FLASH ce vine zilnic cu fotografii exclusive din spatele obiectivului de filmat are un look nou.
Radar de Media este o publicatie online independenta, dedicata consumatorilor de media, care aduna in fata calculatoarelor peste 60.000 de cititori unici si 100.000 de pagini vizitate lunar.