Renania va investi 700.000 de euro în programe de training şi formare, până în 2015
La începutul anului curent, Renania a marcat şi schimbarea modelului de management, de la cel antreprenorial către unul profesionist, numind-o pe Florentina Taudor, un top manager de corporaţie, în funcţia de director general.
„Dupa 16 ani de prezenţă pe piaţă, acţionarii consideră că Renania a ajuns la un nivel de maturitate care impune o regândire a modului de lucru şi trecerea la o nouă etapă de dezvoltare. Este timpul să deschidem compania unei viziuni noi de management şi unui model nou de a face afaceri, care să asigure perspective de evoluţie durabilă şi noi oportunităţi clienţilor, angajaţilor şi acţionarilor. Vom dezvolta mai mult cultura de organizaţie pentru a deveni într-un orizont de timp cât mai scurt un reper al serviciilor de calitate, atât în domeniu, cât şi în România”, a declarat Orlando Szasz, acţionar şi preşedinte al Consiliului Director.
„Ca obiectiv financiar, noul director general are mandatul de a transpune schimbările organizaţionale într-o creştere susţinută, care să conducă la dublarea cifrei de afaceri până în 2015”, a adăugat Szasz.
În 2011, Renania a înregistrat vânzări în valoare de 22,2 milioane de euro, cu 21% mai mari faţă de anul precedent. Ţinta de dezvoltare stabilită pentru perioada următoare corespunde unui ritm mediu de creştere anuală de 26%.
„Renania va continua procesul de transformare demarat anul trecut, de dezvoltare şi formare a echipelor de vânzări şi de suport, precum şi de asumare, la nivelul tuturor departamentelor, a culturii serviciilor superioare oferite clienţilor. Acest proces se extinde şi asupra partenerilor distribuitori, pentru a putea asigura clienţilor produse, sisteme şi servicii la nivelul noilor exigenţe Renania. În termeni operaţionali, 2012 marchează şi regândirea prezenţei noastre în teritoriu.Compania îşi va optimiza activitatea în zonele cu potenţial ridicat pentru a fi cât mai aproape de clienţi şi de nevoile lor”, a declarat Florentina Taudor, director general Renania.
În 2012 piaţa specifică ar putea cunoaşte o intensificare a competiţiei, pe fondul interesului firmelor de profil din exteriorul ţării de a fi prezente direct sau indirect pe piaţa românească. De asemenea, este de aşteptat ca declinul companiilor mici şi nespecializate să continue, dublat de nevoia clienţilor de a-şi concentra achiziţiile la un număr limitat de furnizori, care să fie în măsura să le ofere servicii fiabile şi produse de calitate. În lipsa unor perspective pozitive de revenire economică, clienţii vor manifesta în continuare prudentă în extinderea bugetelor de achiziţii, fapt ce va conduce piaţa la o valoare similară anului precedent, de circa 80-90 milioane de euro.