Resursa umană, cheia succesului în afaceri
În Gebrüder Weiss, punem accent pe aspectul personal al relațiilor intracorporative, astfel că nu doar asigurăm transportul în deplină siguranță din punctul A în punctul B, ci întotdeauna aducem o notă personală prin proiectele de anvergură și transporturile ieșite din tipar realizate, prin deschiderea față de solicitările de transport aparent fără soluții, creând astfel plus-valoare și o experiență memorabilă pentru clienții noștri.
Toate acestea sunt posibile datorită resursei umane specializată în transport și logistică și în relații cu clienții, cu abilități de comunicare și orientare către nevoile clienților, dar și de planificare și organizare.
Gebrüder Weiss a identificat nevoia angajaților săi de a dobândi cât mai multe cunoștințe și experiență, astfel că, ținând cont și de nevoia companiei de specialiști, a creat programe interne de dezvoltare personală și profesională, de încurajare a îmbunătățirii proceselor, precum și o serie de cursuri și seminarii cu rolul de a conduce angajații și compania spre performanță.
Program de dezvoltare personală și profesională
Ghidându-ne după principiul conform căruia oamenii sunt cea mai importantă resursă a unei companii, în cadrul Gebrüder Weiss România a fost inițiat, în cursul anului trecut, un proces de identificare a angajaților cu potențial, cu scopul de a-i implica într-un program de dezvoltare personală şi profesională.
Rezultatele acestei initiative, precum și feedback-ul pozitiv primit din partea angajaților ne permit să afirmăm că demersul a venit la momentul potrivit, iar programul este unul de succes.
Program de management al ideilor
Compania a implementat un program de management al ideilor plecând de la necesitatea implicării tuturor angajaților în procesele interne în vederea îmbunătățirii experienței atât a personalului, cât și a clienților.
Pe baza unui calendar de desfășurare dinainte stabilit, ideile primite sunt centralizate, analizate de echipa de management a companiei și ulterior implementate prin suportul direct al persoanei a cărei idee aparține. Încurajăm astfel, prin acest program, inițiativa și formularea de idei noi în plan profesional, angajamentul, implicarea și atitudinea inovativă, creând totodată cadrul necesar pentru a îmbunătăți și optimiza procesele, fluxurile de activități, serviciile și mediul de lucru din cadrul companiei.
Program de recunoaștere a meritelor și contribuțiilor angajaților
Scopul principal al programului vizează recunoașterea implicării și a eforturilor depuse de către angajații companiei, pe întreg parcursul unei luni, pentru îndeplinirea obiectivelor companiei și ale departamentului din care fac parte, motivarea acestora în a adopta un comportament pozitiv la locul de muncă, evidențierea și comunicarea reușitelor la nivelul întregii organizații, precum și identificarea și păstrarea angajaților cu potențial ridicat în cadrul companiei.
Cursuri și seminarii
Organizăm o serie de cursuri și seminarii, pe teme variate, prin care sprijinim dezvoltarea și perfecționarea abilităților angajaților. De la cursuri de supply-chain, managementul stresului și al timpului și până la cursuri de perfecționare a limbilor străine, GW vine în întâmpinarea nevoii angajaților săi de dezvoltare continuă, creând premisele unui mediu de lucru performant.
Deși piața poate întruni toate condițiile favorabile, oamenii pregătiți profesional, încrezători, atitudinea proactivă și pozitivă stabilesc traiectoria de succes a unei companii din industria de transport și logistică.
Gebrüder Weiss se mândrește astăzi cu cei 500 de angajați, aproximativ 37.000 mp capacitate de depozitare, un portofoliu impresionant de referințe primite în urma implementării eficiente a unor soluții logistice inteligente pentru clienții săi și o cifră de afaceri de peste 44 milioane de euro în 2014.