Românii investesc în startup-uri vest-europene
„Investițiile în start-up-uri fac parte din strategia noastră de creștere și extindere internațională, iar pentru începutul acestui an am decis să ne concentrăm pe două start-up-uri din Europa de Vest”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.
Citinite își propune să devină resursa principală pentru promovarea evenimentelor la nivel global care să le permită un grad foarte ridicat de interacțiune cu publicul lor țintă.
În versiunea sa inițială, soluția mobilă oferită de Citinite va permite organizatorilor de evenimente și managerilor de localuri să își publice și să își promoveze evenimentele desfășurate în diverse locuri din Londra, în timp ce utilizatorii finali vor primi recomandări de evenimente, în funcție de preferințele lor.
Citeşte şi: Povestea lui Runaway John: „Cel mai aprig duşman al tău eşti tu însuţi“
cosQuare intenționează să devină prima rețea de socializare dedicată companiilor, incluzând totodată opțiunea unică de cumpărare imediată. Astfel, cumpărătorii care interacționează prin intermediul acestei platforme pot discuta, analiza și cumpăra produse direct de pe cosQuare, fără a mai fi redirecționați către site-urile companiilor sau ale unor distribuitori.
Până în prezent, Zitec a investit în special în start-up-uri din SUA, precum Zipongo, Online.Tv, VideoPublishing.com sau Huddlehero.com, Citinite și cosQuare fiind primele start-up-uri din vestul Europei în care compania românească a decis să investească.