S-a lansat prima librărie ”discount concept” din România
”Cititorii se îndreaptă din ce în ce mai mult către online, inclusiv când vine vorba despre achiziţia de cărti. Datorită caracteristicilor şi beneficiilor intrinsece ale mediului, e-tail-ul este mult mai capabil să stimuleze, prin reduceri şi promoţii, consumul de carte. În prezent, vânzările online de carte ajung la 10% din valoarea pieţei şi mizăm pe o creştere de cel puţin 30 procente în următorii 2 ani», consideră Flaviu Pastor, co-fondator al librăriei.
Conceptul care stă la baza proiectului este acela de a încuraja cititorii să viziteze zilnic librăria, pentru a beneficia de oferta specială de preţ la care poate fi cumpărată cartea zilei.
”Un titlu va fi disponibil la vânzare o singură zi, cu reduceri între 40 si 50%, astfel încât să nu mai existe constrângerea de buget dacă ai cărţi preferate pe care vrei să le cumperi, însă preţul te-a împiedicat să o faci. Este o ofertă adresată în primul rând cititorilor pasionaţi, dar care poate lărgi accesul la carte în general” explică Flaviu Pastor.
Pe lângă vânzările generale, librăria va pune la dispoziţia iubitorilor de carte volume şi pachete tematice. Astfel, perioada 24-28 septembrie este săptămâna « România de Ieri », şi include titluri precum :
- Bucureştiul interbelic – Calea Victoriei : preţ de vânzare 29,8 lei (reducere 50%)
- România interbelică : preţ de vânzare 29,8 lei (reducere 50%)
- România Regelui Carol I : preţ de vânzare 37,5 lei (reducere 50%)
Tot în săptămâna 24-28 septembrie, cititorii pot achiziţiona şi pachete speciale:
- Basmele românilor (10 volume): preţ de vânzare 81,95 lei (reducere 45%)
- Pachet Regal: preţ de vânzare 55 lei (reducere 45%)
- Pachet Sarcină: preţ de vânzare 29,75 lei (reducere 50%)
- Pentru specialişti şi pasionaţii de psihologie, titlul săptămânii este celebra « Carte rosie » a lui C.G. JUNG, care poate fi achiziţionată la cel mai bun preţ de pe piaţa din România.
Prima librărie din România ”discount concept ”, www.cumparaocarte.ro s-a lansat în septembrie 2012, cu scopul de a facilita şi extinde accesul la carte, printr-o politică prietenoasă de preţuri. Proiectul aparţine unei echipe de tineri antreprenori, Flaviu Pastor şi Mihai Dascălu, fondatori ai librăriei online și este rezultatul studierii evoluţiei pieţei de carte din România din ultimii 8 ani.