Salamul de Sibiu Agricola Bacău a depășit 50% cotă de piaţă
Salamul de Sibiu Agricola Bacău continuă astfel să câştige încrederea românilor şi să-şi majoreze cota de piaţă deţinuţă cu aproape nouă puncte procentuale faţă de iulie 2011, când se poziţiona la 45% cotă de piaţă valorică (42% în volum).
„Volumele de Salam de Sibiu Agricola Bacău comercializate în primele 8 luni ale acestui an depăşesc cu puţin 410 tone, fiind cu aproape şapte procente mai mari decât cele din perioada similară a anului 2011. Valoric, procentul de creştere este de 17%: cifra de afaceri pe care o dezvoltăm din sortimentul Salam de Sibiu atinge în primele opt luni ale acestui an 17,7 milioane lei”, arată Angelica Şmil, directorul Salbac, companie din Grupul Agricola Bacău specializată în producerea de salamuri crud-uscate şi preparate fiert-afumate.
Putem vorbi în continuare de o creştere lunară de aproape un punct procentual în ceea ce priveşte cota de piaţă (excepție făcând lunile de debut ale anului calendaristic), trend care consolidează poziţia de lider incontestabil al segmentului pentru Salamul de Sibiu produs în Bacău, având în vedere ecartul față de alte mărci.
„Vara aceasta, potrivit datelor oficiale, brandul Agricola este lider în categoria salamurilor crud-uscate pe piaţa din România, cu 16,4% cotă valorică, respectiv 12,2% în volum. Alături de noua performanţă a Salamului de Sibiu, cred că aceste rezultate răsplătesc efortul echipei Salbac – o echipă tânără care reuşeşte să să pună la lucru, laolaltă, tradiţia şi valorile înaintaşilor, tehnologia modernă în care am investit continuu şi ambiţia de a menţine neatinse gustul şi calitatea produselor noastre”, a adăugat Angelica Şmil.