Samsung Electronics România selectează studenți de top pentru programul de internship 2014
La finalul procesului de selecție, 11 tineri vor avea oportunitatea de a lucra în echipa Samsung, în diferite departamente. La finalul programului, cei mai buni dintre aceștia vor putea să se alăture echipei Samsung. Anul trecut, în urma acestui program,6 studenți au devenit angajați Samsung.
„Știm cât de important este ca studenții să își completeze pregătirea teoretică cu cât mai multe cunoștințe practice, pentru a fi foarte bine pregătiți pentru cariera pe care și-o doresc. Programul de anul trecut a fost un adevărat succes, 6 dintre interni având rezultate deosebite în cadrul companiei și devenind angajați permanenți. Ne bucurăm să putem oferi și anul acesta un program complex de internship, care le oferă acestor tineri șansa de a lucra timp de două luni într-o echipă de profesionști”, a declarat Alexandru Aldoescu, director de resurse umane în cadrul Samsung Electronics România.
În urma procesului de recrutare vor fi selectați pentru programul de internship 11 studenți. Internship-ul va începe în data de 14 aprilie. Acesta este dedicat studentilor aflați în ultimul an de facultate sau masteranzilor care au disponibilitatea de a participa la un program de internship full time. Printre cerințele urmărite în cadrul procesului de recrutare se numără: cunoașterea avansată a limbii engleze, experiența internațională în cadrul programelor de tip Work & Travel sau de burse Erasmus, dar și alte tipuri de experiențe profesionale (alte programe de internship, activități de voluntariat în cadrul ONG-urilor, implicarea în diferite proiecte etc.). La sfârșitul celor două luni ale programului, în funcție de performanța dovedită, dar și de pozițiile disponibile în cadrul companiei, internii vor avea posibilitatea de a deveni membrii ai echipei Samsung.
Programul se desfășoară în parteneriat cu ASE datorită compatibilității ridicate între specializările facultăților și specificul companiei. În paralel, au fost acceptate și aplicațiile studenților înscriși la cursurile altor universități, atâta timp cât îndeplineau condițiile necesare recrutării.
În 2013, 13 studenți au avut ocazia să se dezvolte în cadrul departamentelor principale ale companiei: Marketing, Sales, Finance, HR.