Scrie o recenzie pe cariereonline.ro!
Ce trebuie să faci pentru a participa la concurs?
Fă-ți cont de utilizator pe cariereonline.ro și verifică-ți adresa de e-mail pentru a confirma înregistrarea. Dacă ai deja cont, tot ce trebuie să faci este să votezi una dintre carțile de mai jos (votarea se face pe coloana din dreapta, în cadrul sondajului ”Ce carte v-ați dori să citiți?”). Cartea care obtine cele mai multe voturi va fi cartea oferită ca premiu cititorilor noștri. Dintre cei care au votat această carte, va fi desemnat, prin tragere la sorți, câștigătorul, care va avea oportunitatea de a scrie o recenzie a volumului. Recenzia va fi publicată pe cariereonline.ro.
Sondajul se desfășoară în perioada 16-22 iulie. Câștigătorul va fi anunțat luni, 23 iulie.
Autor: Kevin Hogan
A face afaceri înseamnă să îţi asumi riscuri calculate şi să iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informaţii pe care le ai. Ne este întotdeauna de ajutor să ştim ce gândeşte celălalt. E sincer sau se preface? Ne spune adevărul ori spune doar ceea ce am vrea să auzim? Indiferent dacă negociem un acord cu un client sau colaborăm cu un coleg la realizarea unui proiect, vom fi întotdeauna în avantaj dacă ştim ce gândeşte celălalt.
În Limbajul secret de business, Kevin Hogan dezvăluie cunoştinţe fundamentale despre limbajul corporal şi despre felul cum influenţează acesta atitudini, acţiuni şi rezultate. Interpretarea limbajului corporal este o ştiinţă care poate fi însuşită.
Având la bază experienţa de douăzeci de ani a lui Kevin Hogan în comunicare, influenţare şi convingere, cartea Limbajul secret de business explică elementele-cheie ale limbajului corporal. Explorează aspecte precum înţelesul pe care îl au îmbrăcămintea purtată de oameni şi simbolurile cu care ei se înconjoară şi detaliază importanţa diferitelor contexte în care are loc comunicarea. În plus, Kevin Hogan vă învaţă cum să vă utilizaţi propriul limbaj corporal ca să puteţi ţine sub control informaţiile pe care le dezvăluiţi celor din jur.
Pentru prima oară, Limbajul secret de business aplică indiciile – puţin ştiute – ale limbajului corporal şi comunicărilor nonverbale în domeniul afacerilor. Dacă sunteţi director, agent de vânzări, negociator, proprietar al unei firme sau dacă aveţi oricare alt tip de profesie care vă pune în mod regulat în contact cu ceilalţi oameni, abilităţile şi cunoştinţele din această carte constituie pentru dvs. unelte de o valoare inestimabilă pentru dobândirea succesului în activitatea profesională şi în viaţa personală.
Kevin Hogan este unul dintre cei mai proeminenţi experţi americani în limbajul corporal şi specialist în instruirea personalului. Subiectele cursurilor, seminarelor şi conferinţelor sale sunt convingerea, influenţarea, limbajul corporal, inteligenţa emoţională, comunicarea şi motivarea. Deţine un doctorat în psihologie şi oferă consultanţă multora dintre cele mai mari şi mai bine-cunoscute companii şi organizaţii.
Principiul 80/20 Cum să obţii mai mult cu mai puţin
Autor: Richard Koch
Principiul 80/20 este cunoscut şi sub denumirea de Principiul Pareto. Numele provine de la economistul şi sociologul italian Vilfredo Pareto care la începutul secolului XX a făcut o observaţie justă: 80% din proprietăţile Italiei aparţin unui procent de 20% din populaţie. Această afirmaţie a fost generalizată câţiva ani mai târziu de Joseph M. Juran sub numele de Principiul Pareto făcând referire la modul în care este distribuită avuţia în lume.
De-a lungul timpului, economiştii au încercat să aplice Principiul 80/20 (Principiul Pareto) în sistemul economic. Richard Koch a explicat cel mai bine în cartea editată de Meteor Press cum funcţionează Principiul 80/20 în economie, mai exact în microeconomie. Vă dau un exemplu din carte (pag. 102, S-au uzat mochetele?): un furnizor de mochete din SUA şi-a dat seama că 20% din suprafaţa unei mochete suportă 80% din uzură. De obicei, întreaga mochetă uzată este schimbată. Pentru a preîntâmpina pierderile, furnizorii americani au inclus în oferta lor monitorizarea mochetei folosită de clienţii săi şi periodic au schimbat numai părţile uzate sau deteriorate ajungând astfel la o eficientizare a costurilor atât pentru companie cât şi pentru client.
O altă abordare a principiului 80/20 în activitatea economică, este următoarea:
“Dacă reuşiţi să identificaţi de unde câştigă firma dumneavoastră mai mult decât investeşte, puteţi mări miza, realizând repede un profit substanţial. La fel, dacă reuşiţi să aflaţi de unde câştigă firma dumneavoastră mult mai puţin decât investeşte, vă veţi putea reduce pierderile.”
Autor: Leander Kahney
Leander Kahney, autorul cărţii În mintea lui Steve Jobs, explorează personalitatea fascinantă a lui Steve pentru a descoperi secretele rezultatelor lui incredibile. Aşadar, ce se găseşte cu adevărat în mintea lui? Potrivit lui Kahney, care l-a urmărit încă de la începutul anilor ’90, Steve Jobs este un extraordinar mănunchi de contradicţii:
Este un elitist, care consideră că cei mai mulţi oameni sunt nişte tonţi, nişte nătărăi… Totuşi, a realizat produse aşa de uşor de utilizat, încât orice tont le poate folosi.
Este imprevizibil şi fanatic, cu temperament dur… a încheiat însă parteneriate cu genii creatoare precum Steve Wozniak, Jonathan Ive şi John Lasseter.
Este budist şi antimaterialist… totuşi, îşi externalizează producţia în ţări asiatice şi le promovează cu o pricepere desăvârşită prin mijloacele de publicitate.
Pe scurt, Jobs întruchipează însuşiri pe care unii le-ar considera defecte – narcisismul, perfecţionismul, încrederea absolută în intuiţia sa – , conducând companiile Apple şi Pixar spre triumf, în ciuda şanselor estimate iniţial ca foarte mici. În decursul timpului, a devenit miliardar prin propriile sale puteri.
Kahney a extras principiile care îl călăuzesc pe Jobs atunci când lansează produse de mare succes, atrăgându-şi clienţi loiali până la fanatism şi asigurând managementul unora dintre brandurile cele mai puternice din lume. A scris o carte unică, parţial biografie, parţial ghid de leadership, o carte incitantă, pe care o citeşti pe nerăsuflate.
Cărțile sunt oferite de editura Meteor Press.