Sephora Romania: Ne-am orientat catre angajati part-time

Directorul general Sephora Romania, Roxana Rasu, afirma ca 2009 a fost un an dificil: „Am revenit asupra tuturor cheltuielilor, am renegociat chiriile, am taiat din costurile logistice si am incercat sa optimizam timpul de lucru al personalului, apeland la angajati part-time”. In privinta investitiilor, anul acesta compania a inaugurat doua magazine, si nu are in plan alte deschideri: „Problema cu care ne confruntam este legata de lipsa proiectelor. Pentru viitoarele magazine ne orientam catre strazile comerciale, iar suprafata pe care o solicitam, de cel putin 300 de metri patrati pentru un magazin standard, micsoreaza numarul de oferte”. Managerul se gandeste sa atraga in retea primul brand romanesc – Gerovital – insa procedura este complicata. De cele mai multe ori, brandurile intra in exclusivitate in magazinele Sephora, iar producatorul local trebuie sa aiba o oferta foarte avantajoasa.
In anul 2009, compania a inregistrat o scadere de 4% si a avut incasari de circa 26 milioane de euro, avand o cota de 32 % pe piata locala a cosmeticelor de lux. Principalii competitori ai Sephora Romania sunt magazinele multibrand de cosmetice si parfumuri Douglas, Ina Center si Privilege.