Social Media, mai mult decât o strategie, un real canal media
Conferința MID a debutat cu prelegerea lui Zoe Cairns, expertul în Social Media & Online Marketing, din UK. Cairns a lansat întrebarea referitoare la necesitatea influențatorilor în procesul de marketare și și-a prezentat propria strategie de reprezentare brand prin intermediul acestora, precum şi un model de planificare a conţinutului în social media.
Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media din România, a prezentat cele 10 modalități proprii pentru creșterea vânzărilor prin mediul de socializare online. Făcând trecerea prin platformele cele mai utilizate, el a pus accentul pe canalele pe care acestea le pun la îndemâna utilizatorilor săi.
Oana Sav, Chartered Marketer și fondatorul Institutului de Marketing, a susținut conceptul îmbunătățirii rezultatelor prin definirea mai bună a obiectivelor. Înțelegerea rețelelor de socializare în scopuri de marketare, a posibilității de deschidere a unui dialog multidirecțional și de dezvoltare în urma unui feedback rapid, sunt doar câteva dintre avantajele creării unei relații autentice cu consumatorul dar și de întreținere a acesteia.
Prezentarile celor 11 speakeri pot fi descărcate de pe site-ul Conferinței.