Thomsons Online Benefits vrea să își dubleze numărul angajaților în 2014
Mai mult, rezultatele financiare ale companiei în 2013 arată o creștere de 12% a cifrei de afaceri, precum și o creștere de 19% a profitului, comparativ cu anul precedent.
„Aceste rezultate confirmă angajamentul nostru de a dezvolta aici, în România, un centru de excelență în domeniul software-ului pentru pachete de beneficii pentru angajați, în conformitate cu strategia noastră. După decizia de a realiza o investiție majoră la Cluj, ne-am concentrat pe dezvoltarea și perfecționarea echipei noastre, iar rezultatele acestor investiții încep deja să fie vizibile”, afirmă Michael Whitfield (foto), CEO al Thomsons.
Compania a inaugurat în iulie 2013 un centru global de pregătire în Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley.
Obiectivul companiei este ca în acest an aproximativ 200 de angajați noi, angajați existenți și manageri să participe la cursurile Thomsons Academy pentru a-și dezvolta aptitudinile și a-și construi o carieră pe termen lung în cadrul companiei. În 2013, 65 de persoane au participat la cinci sesiuni de pregătire ale Academiei din Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.