Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global
Și în acest an, Apple ocupă prima poziție în topul BrandZTM – clasamentul celor mai valoroase 100 branduri globale - cu o valoare estimată la 185 miliarde dolari. Firma americană a înregistrat o creștere modestă în ultimul an, de doar 1%. În schimb, principalul său rival, Samsung, a avut o creștere de +51%, ocupând în acest moment pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.
“În competiția pentru poziția de lider pe piața de Smartphone-uri, Samsung și-a alimentat creșterea spectaculoasă în valoarea brandului prin alocarea echilibrată a resurselor financiare între inovație (a fost o perioadă remarcabilă din punct de vedere al inovațiilor) și obiectivele de creștere a cotei de piața – susținute prin suplimentarea bugetului de advertising cu 1,6 miliarde de dolari față de anul precedent”, declară Nick Cooper, Managing Director al companiei Millward Brown Optimor.
Citiți articolul integral pe finantistii.ro