Tot mai mulți clienți vor să-și schimbe banca. Află de ce
Clienţii au tendinţa de a controla în mai mare măsură relaţia cu băncile, devenind mai puţin loiali băncii principale şi mai dispuşi să lucreze cu mai multe instituţii de credit. Un procent tot mai mare dintre clienţi se gândesc să-şi schimbe banca, deşi, în mare măsură, sunt mulţumiţi de cea pe care o au în prezent, se arată în studiul Global Consumer Banking Survey, lansat astazi de Ernst & Young.
Conform rezultatelor studiului, la nivel global numărul celor care sunt clienţi ai unei singure bănci a scăzut la 31% în 2012, de la 41% în 2011 , în timp ce numărul celor care lucrează cu două sau trei bănci a crescut de la 21%, la 32% în aceeaşi perioadă. Această tendinţă de multi-bancarizare a fost determinată, în mare măsură, şi de dorinţa clienţilor de a obţine rate mai bune (34%), respectiv servicii mai bune (34%).
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro