Training despre primul model stiintific de neuromarketing din lume
Conferinta prezinta in premiera in Romania modelul „NeuroMap”, primul si singurul model stiintific de neuromarketing din lume, dezvoltat de SalesBrain. Participantii vor invata, descoperi si intelege importanta procesului in 4 pasi (Pain-Claim-Gain-Brain / Suferinta-Argument-Castig-Creier) si vor dobandi aptitudinile de care au nevoie pentru a aplica acest model in cadrul propriului business.
Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, comunicare, PR, vanzari cat si directorilor executivi, CEO, directorilor de Vanzari si Marketing, Product development si Business Development dar si persoanelor interesate sa afle, pur si simplu, ce anume ii determina sa opteze pentru un produs in detrimentul altuia.
Cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului Dr. Christophe Morin este autoritatea nr 1 in lume in persuasiune stiintifica, autor de carte si unul dintre fondatorii conceptului de Neuromarketing. De-a lungul timpului, a ajutat sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora.
„Mi-am dorit ca intreaga comunitate de marketing si comunicare sa beneficieze de „creierul” lui Christophe. Este un training valoros cu un trainer exceptional, o adevarata intalnire cu schimbarea. Am si un pont: noi am schimbat directia de promovare a produselor anti-aging dupa aceasta sesiune.” declara Raluca KisescuSenior Manager Commercial Marketing, Avon Romania.
Evenimentul este realizat de Biz, in parteneriat cu Avon si UniCredit Tiriac Bank. Inscrierile la eveniment se fac pe site-ul www.bizforum.ro/neuromarketing. Programul integral al conferintei poate fi consultat aici.