Trei cărți, o singură recenzie. Fii tu cel care o scrie!
Ce trebuie să faci pentru a participa la concurs?
Fă-ți cont de utilizator pe cariereonline.ro și verifică-ți adresa de e-mail pentru a confirma înregistrarea. Dacă ai deja cont, tot ce trebuie să faci este să votezi una dintre carțile de mai jos (votarea se face pe coloana din dreapta, în cadrul sondajului ”Ce carte v-ați dori să citiți?”). Cartea care obține cele mai multe voturi va fi cartea oferită ca premiu cititorilor noștri. Dintre cei care au votat această carte, va fi desemnat, prin tragere la sorți, câștigătorul, care va avea oportunitatea de a scrie o recenzie a volumului. Recenzia va fi publicată pe cariereonline.ro.
Sondajul se desfășoară în perioada 23-29 iulie. Câștigătorul va fi anunțat luni, 30 iulie.
Recompense. Când inovația dă roade
de James P. Andrew, Harold L. Sirkin
Singura inovație care are valoare este inovația profitabilă.
Mulți manageri sunt reticenți atunci când trebuie să investească în inovație, nefiind pregătiți să accepte riscurile potențiale. ”Recompense” vă ajută să depașiți această reticență și să puteți maximiza șansele de a transforma inovația în profit.
Deseori inovația este considerată apanajul companiilor mari, care au o forță financiară semnificativă. În ”Recompense” nu veți găsi sfaturi. În schimb, veți găsi opinii valoroase și un ghid practic pentru a putea stăpâni una dintre cele mai importante și mai pline de provocări activități din domeniul afacerilor.
„Inovația este cea mai competitivă armă a secolului al XXI-lea. Cei care o stăpânesc îi vor depăși pe cei care nu o posedă. Andrew și Sirkin oferă o abordare sistematică în ceea ce privește îmbunătățirea semnificativă a capacităților inovative. Cartea trebuie citită înaintea concurentei”, afirmă J. Bruce Harreld, vicepreședinte Marketing & Strategie, IBM
James P. Andrew este vicepreședinte și director la Boston Consulting Group, unde conduce domeniul global de inovații și ajută companiile din lumea întreagă să își îmbunătățească profiturile de pe urma investițiilor în inovații.
Harold L. Sirkin este vicepreședinte și director al departamentului de operațiuni globale al firmei BCG. Acordă consultanță companiilor din numeroase sectoare de afaceri în privința activităților inovative.
Cum să ne păstrăm clienții
de Glen Urban
Marketingul tradițional nu mai este eficient. Chiar și relațiile bine consolidate cu clienții se destramă.
În mediul economic actual trebuie creată această încredere excepționala în relația cu clienții care dețin mai mult ca oricând numeroase informații, opțiuni și experiențe. Trebuie excelat în marketingul relației cu clienții pentru a maximiza interesele lor și a consolida parteneriate cu aceștia. Această carte vă învață să îmbunătățiți elementele strategiei consilierii clienților.
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management și fondator/ președinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerării informației pentru simularea vânzărilor, o metodă ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producătorilor. Este coautorul a șase cărți, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, ediția a două, si Advanced Marketing Strategy.
Motivarea angajaților
de David Sirota, Louis A. Mischkind, Michael Meltzer
Angajații entuziaști și motivați obtin performanțe excepționale, dincolo de obligațiile lor de serviciu. Companiile au de câștigat de pe urma acestui lucru, iar avantajul obținut se dovedește extrem de important pentru succesul afacerii pe termen lung. Majoritatea oamenilor vin la un nou loc de muncă animați de entuziasm, însă, de cele mai multe ori, acest sentiment dispare în câteva luni, din cauza practicilor inadecvate de management. Această carte vă învață cum să mențineți entuziasmul natural al angajaților.
Lucrarea este fundamentată pe o impresionantă bază de date, obținută prin cercetări laborioase de teren, realizate într-o perioadă de zece ani în 237 de organizații, pe un eșantion de peste 2.500.000 de angajați. Pe baza acestor date, autorii arată că motivația angajaților depinde de trei factori: tratamentul echitabil al angajaților, sentimentul de împlinire profesională și crearea unui climat de colegialitate între angajați.
Lucrarea cuprinde cinci anexe, ultima conținând un chestionar extrem de util pentru manageri, care le oferă un instrument de evaluare a performanței organizației din perspectiva celor trei factori.
David Sirota este fondator și președinte de onoare al Sirota Consulting, o companie cu reputatie în domeniul managementului resurselor umane. De asemenea, el a predat în instituții de învățământ de prestigiu, precum Wharton School, din cadrul Universității din Pennsylvania și Sloan School, din cadrul MIT.
Louis A. Mischkind este vicepreședinte al Sirota Consulting și lucrează cu organizații importante precum New York Times, General Mills, Computer Science Corporation și Bank of America.
Michael Meltzer ocupă funcțiile de director operațional și de consilier general și are o experiență practică extrem de bogată.
Cărțile sunt oferite de editura ALL.