Trei noi jucători au intrat pe piața IT
b.sorted este centrul de expertiză pentru serviciile oferite de MindingCorp. și b.lay, companii originare din Olanda, cu o bază internațională de clienți. Companiile activează în ramura IT care se ocupă de managementul activelor software (SAM), iar în portofoliul lor intră colectarea de cunoștințe și expertiză, precum și crearea de procese SAM. Încă de la început, trioul s-a bucurat de independență financiară, lucru care a rămas neschimbat până în prezent.
Compania b.sorted a fost înființată în anul 2010 de către Bogdan Rotaru împreună cu doi asociați olandezi, Mark van Wolferen și Patrick de Veer.
Citește și: Reportaj. BLACK FRIDAY prin ochii obosiţi ai unui şef de magazin
În anul 2013, al patrulea partener, Richard Spithoven, a amplificat puterea celor trei. În primii trei ani, compania și-a focalizat atenția pe dezvoltarea filozofiei sub care operează acum, alături de construirea de procese și expertiză SAM, care au generat cuantumul de servicii oferite în prezent. În 2013, compania și-a extins numărul de angajați cu 6 persoane, iar în prezent are 21 de angajați, dar și posturi vacante.
Experiența anterioară le-a demonstrat olandezilor faptul că românii posedă calități necesare tipului de activitate prestat de companie. Forța de muncă de pe piața locală este tot mai orientată către domeniul IT, angajații români dând dovadă de capacitate de analiză, orientare către rezultat, pasiune și dorință de a învăța constant.
Prin prisma acestei experiențe anterioare s-au pus bazele unei relații de încredere pentru a iniția b.sorted în România. Povestea celor patru parteneri a început în urmă cu mai mult timp, atunci când aceștia lucrau pentru companiile producătoare de software, Oracle și Adobe, fiecare ocupând funcții importante de management.
În planurile de viitor ale companiei intră, alături de extinderea din punct de vedere numeric al angajaților, și dezvoltarea competențelor acestora. Biroul b.sorted din București reprezintă centrul de expertiză al companiei, iar angajații de aici încep să își lărgească orizonturile, mare parte dintre aceștia intrând în contact direct cu clienții, în calitate de reprezentant al companiei.
În anul 2015 se așteaptă ca numărul de angajați să crească cu aproximativ 10 persoane. Printre calitățile pe care compania le are în vedere atunci când vine vorba de potențiali angajați se numără curiozitatea, motivația și autodeterminarea. Astfel, nu doar persoanele cu o vastă experiență în câmpul muncii pot aplica pentru un post, ci și tinerii absolvenți ai facultăților de profil.