Trenduri pentru advertising, livrate consumatorului conectat
Evenimentul, ce va avea loc pe 25 și 26 iunie, va ȋncepe cu un debate despre piața de research din România pentru a descoperi dacă este adaptată sau nu la nevoile brandurilor. Printre participanți se numără Miruna Antonescu (The Geeks) și Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).
Miriam Moroianu și Cătălina Laschon (Nielsen România) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind de la un studiu de caz în care aceasta a fost utilizată pentru testarea de spoturi TV. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul în care un magazin online de bijuterii și-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook în urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece în revistă pașii concreți de creștere a unui B2B prin Pay Per Click.
Millward Brown, Mobile Researcher of the Year ȋn 2013, va susţine un workshop despre mobile research şi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” care urmărește eficientizarea investițiilor în campanie.
Despre programmatic buying și tool-ul deținut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului în timp real va povesti Alex Visa (GroupM). Andreea Coca (GfK)va profila consumatorii din România în funcție de device-urile pe care le folosesc, surprinzând și o serie de abordări posibile pentru marketeri și oameni de research. Evenimentul se va ȋncheia cu Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group)careva prezenta un studiu vizând consumatorul din mediul rural și stilul lui de viață, consumul de presă, subiectele de interes și cheltuielile pe gospodărie.