Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare
Unlock revine cu Şcoala de moderare odată cu aniversarea a şase ani de activitate pe piaţa românească. “Consumatorul se schimbă, regulile cercetării de piaţă se schimbă, departamentele de marketing se transformă, modul în care comunicăm cu consumatorul se modifică la rândul său. În acest context, considerăm că este foarte important să ne reîntoarcem la esenţa cercetării de piaţă şi la reevaluarea modului în care interacţionăm cu consumatorul de astăzi”, declară Adina Vlad, Managing Partner Unlock.
Noutatea Şcolii de Moderare o reprezintă lansarea modulului pentru clienţi – beneficiarii cercetării de piaţă. “Prin lansarea acestui program aducem beneficiarii cercetării de piaţă mai aproape de subiectul studiului, şi anume de consumator, creându-le experienţe directe de research, din care credem că au multe de învăţat. Demersul Unlock şi al partenerilor săi este acela de a aduce infuzie de know-how în cercetare prin on the job training, pe proiect, direct la client. Noi credem mult în faptul că din experienţe înveţi eficient. Credem că nivelul cercetării de piaţă va creşte considerabil în momentul în care clientul va trece prin programe de interacţiune directă cu consumatorul”, adaugă Adina Vlad.
Un partener important în proiect este Vintilă Mihăilescu, reputat antropolog, profesor în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Politice şi Administrative, şef al Departamentului de Sociologie. În modulul de cercetare se află şi antropologul Bogdan Iancu, de la acelaşi Departament de Sociologie, din cadrul SNSPA. Managerul proiectului Şcoala de Moderare este Oana Cândescu, moderator cu 7 ani de experienţă în cadrul Unlock şi Synovate, coordonator a numeroase proiecte cu implicaţii socio-culturale, majoritatea centrate pe aspecte privind educaţia şi sănătatea.