Vrei să-ţi „măriți” afacerea? Şi în criză poţi obţine un preţ bun
Totul porneşte de la o idee. Ideea se dezvoltă într-o afacere. Afacerea creşte şi, mai apoi, eventual, se transformă într-un grup. Posesorul ideii şi, în cele din urmă, al afacerii intră în vizorul investitorilor, iar de aici, pasul care îl desparte de semnarea tranzacţiei vieţii devine foarte mic. Este scenariul ideal şi tot mai probabil pentru antreprenorii români care ştiu ce carte să joace pentru a ieşi câştigători. Dar câţi ştiu regulile jocului?
Unii pornesc la drum cu scopul declarat ca, mai devreme sau mai târziu, preferabil mai devreme, un investitor să le bată la uşă şi să le facă o ofertă de nerefuzat, în schimbul afacerii pe care au clădit-o de la zero. Alţii vor să creeze afaceri trainice, care să rămână în familie pentru cel puţin încă o generaţie. Dar cei mai mulţi îşi doresc să îşi demonstreze că pot să se descurce pe cont propriu şi că sunt capabili să-şi monetizeze atuurile, fără să facă neapărat încă din prima fază şi un plan de exit.
Citiți articolul complet pe IncomeMagazine.ro