Zâmburi, un nou proiect antreprenorial lansat de Ștefan și Adriana Liuțe
Zâmburi, primul proiect de acest tip de pe piața românească, reprezintă o colecție de 40 de povești scurte, ilustrate, disponibile începând cu luna noiembrie atât la bucată, cât și împreună cu un biblioraft în formă de acordeon în rețeaua națională Cărturești.
„Zâmburii sunt povești la bucată, ce țin cu succes locul unei felicitări, unui «mulțumesc» sau unui «noapte bună», dar au și rol decorativ. Proiectul s-a născut dintr-o nevoie reală și foarte personală – aceea de a ne relaxa și binedispune într-un timp foarte scurt – pentru că nimeni nu are timp destul astăzi. Pentru noi, primele trei luni vor fi un test – dacă totul va merge bine, ne dorim să extindem acest tip de conținut și pe alte suporturi. Zâmburii sunt un mod de gândire în primul rând, nu un titlu de carte cu ISBN”, a declarat Ștefan Liuțe, scriitorul poveștilor, director de strategie la Storience.
Investiția în acest proiect antreprenorial s-a ridicat la 20.000 de euro. Ștefan și Adriana Liuțe estimează recuperarea investiției în primele două luni de la lansarea în librăriile Cărturești și o cifră de vânzări brute care va depăși 40.000 de euro după primele trei luni.
Mini-poveștile Zâmburi au fost ilustrate de Dan Dulău (ilustratorul Festivalului SoNoRo și designerul identității Storience), scrise de Ștefan Liuțe și editate de Adriana Liuțe. Zâmburi este al doilea proiect antreprenorial al Adrianei şi al lui Ștefan, după agenția de branding Storience. Înființată în iulie 2012, Storience a înregistrat o cifră de afaceri de 150.000 de euro la doar un an de la lansare.