Edenred lansează tichetele de masă electronice Ticket Restaurant®
Edenred a obținut autorizația de emitere a tichetelor de masă pe suport electronic! Avem plăcerea de a vă anunța lansarea celui mai nou produs Edenred, cardul de masă Ticket Restaurant®.
Edenred România S.R.L. a obținut la sfârșitul lunii octombrie autorizația de emitere a tichetelor de masă electronice și a început emiterea primelor carduri de masă.
Noi, la Edenred, căutăm în permanență noi soluții menite să-ți simplifice viața. De aceea, am conceput un produs inovator care păstrează toate avantajele tichetelor de hârtie, la care am adăugat simplitate, siguranță și rapiditate.
Dacă doriți să faceți parte dintr-un viitor simplu, sigur și practic, vă invităm să comandați cardul Ticket Restaurant® accesând www.viitorultichetelor.ro și completând formularul.
Beneficiile cardului de masă pentru companii, comercianți și salariați
Beneficii pentru companii:
Cardul Ticket Restaurant® simplifică operațiunile pentru companii, având avantaje foarte importante:
- Facilități fiscale identice cu cele pentru tichetele pe suport hârtie – economisiți 32% comparativ cu acordarea aceleiați sume de bani în numerar pentru angajați. Cardurile de masă Ticket Restaurant® sunt scutite de la plata taxelor salariale și patronale și beneficiază de deductibilitate de la plata impozitului pe profit;
- Reducerea proceselor complicate asociate distribuției tichetelor;
- Încărcarea rapidă, în siguranță, a contravalorii tichetelor de masă pe card;
- Flexibilitate la comandă, în concordanță cu nevoile fiecărei companii;
- Cardul Ticket Restaurant® Co-branded – posibilitatea de a personaliza designul cardului cu imaginea și logo-ul alese de client.
Beneficii pentru comercianți:
Acceptă în unitatea ta cardul Ticket Restaurant® și beneficiezi de:
- Un flux de numerar îmbunătățit – sumele corespunzătoare tichetelor de masă sunt decontate în aproximativ o zi lucrătoare;
- Logistică și procese simplificate – cardul Ticket Restaurant® este compatibil cu POS-urile deja existente în magazine;
- Gestiune simplificată – prin eliminarea proceselor de rambursare, manevrare, numărare, datare, ștampilare, expediere a tichetelor;
- Încasări rapide – cardul poate fi folosit în modul contactless, fără introducerea codului PIN, pentru plăți sub 100 lei.
Pentru a putea accepta plăți prin tichete de masă pe card Ticket Restaurant®, este necesar să semnați un nou contract de afiliere cu Edenred și să înrolați POS-urile în rețeaua cardului Ticket Restaurant®.
Beneficii pentru salariați:
Cardul Ticket Restaurant® este dezvoltat sub licența MasterCard și reprezintă un suport modern și elegant pentru tichetele de masă pe care le primești lunar.
- Beneficiezi de plăți flexibile, sub valoarea nominală a tichetului de masă;
- Plătești rapid, contactless, pentru sume mai mici de 100 lei;
- Cea mai mare rețea de parteneri afiliați la nivel național – cardul poate fi utilizat în acele unități de alimentație publică dotate cu POS-uri și care au contract de afiliere încheiat cu Edenred pentru acceptarea cardurilor de masă.
- Ai control optim asupra sumelor de pe card, prin aplicația Ticket On-the-Go®, prin contul web Ticket On-the-Go® disponibil la adresa www.ticketrestaurantcard.ro, sau apelând Serviciul de Suport Clienți, la 021 301 33 66;
- Efectuezi tranzacții securizate și ai garanția recuperării sumelor de pe card, în caz de pierdere sau furt.
Suport pentru utilizatorii de carduri de masă Ticket Restaurant®
CONTUL WEB TICKET ON-THE-GO® PENTRU UTILIZATORI
Contul web Ticket On-the-Go® disponibil la adresa
www.ticketrestaurantcard.ro permite înregistrarea
și activarea cardului Ticket Restaurant®, vizualizarea
soldului și istoricului tranzacțiilor și alimentărilor,
reamintirea codului PIN, respectiv blocarea/deblocarea
cardului în caz de pierdere sau furt.
APLICAȚIA MOBILĂ TICKET ON-THE-GO® PENTRU UTILIZATORI
Oriunde-ai fi, afli rapid tot ce contează. Aplicația mobilă
Ticket On-the-Go® reprezintă cea mai ușoară modalitate
de a afla informații despre cardul de masă, fiind disponibilă
pentru Android, iOS și Windows Phone. Beneficiarii au acces
permanent la soldul cardului, istoricul tranzacțiilor și
alimentărilor, respectiv valabilitatea sumelor încărcate:
www.edenred.ro/Ticket-On-the-Go
SERVICIUL DE SUPORT CLIENȚI
Utilizatorii pot avea acces la informațiile despre card
și prin apel la Serviciul de Suport Clienți, la numărul
de telefon 021 301 33 66. Transferul la operator se realizează
de luni până vineri, între orele 08:00-18:00. În afara acestui
interval, utilizatorii pot consulta soldul sau efectua operațiuni
legate de card, beneficiind de asistență din partea robotului
telefonic.
REȚEAUA PARTENERILOR AFILIAȚI TICKET RESTAURANT® CARD
Vă invităm să fiți parte dintr-un viitor simplu, sigur și practic, pe www.viitorultichetelor.ro!