Angajatii Athenee Palace Hilton, premiati la competitia “Win a Bike”
Competitia “Win a Bike” face parte din programul “Hilton Sustainability Challenge”, demarat de lantul hotelier pentru a reduce consumul de energie si de apa. Directia a fost adoptata de peste 180 de hoteluri ale lantului din Europa. “Suntem incantati sa fim castigatorii competitiei de economisire a energiei «Win a Bike»”, a declarat Friedrich Niemann, General Manager al hotelului. “Bicicletele primite sunt un mod bun de a premia staful pentru implicarea in acest proiect. Ne bucuram ca le-am putut rasplati cum se cuvine incercarea de a face nota discordanta in societatea de astazi, in care toti sunt prea ocupati sa se mai gandeasca la mediul inconjurator”. Astfel ca, hotelul a redus costurile de electricitate cu o treime, de combustibil cu 37% si de apa cu jumatate din cantitate.
In ultimii patru ani, compania Hilton Worldwide a redus emisiile de dioxid de carbon cu 110.000 de tone, adica echivalentul a 33.000 de masini care circula timp de un an. In ceea ce priveste consumul de apa, s-a economisit o cantitate care ar putea umple 320 de bazine olimpice. Pana in 2014, obiectivele proiectului de sustenabilitate sunt reducerea cu 20% a emisiilor de dioxid de carbon, a consumului de energie si a volumului de reziduri si micsorarea cu 10% a consumului de apa. Modalitatile prin care lantul hotelier incearca sa atinga aceste obiective sunt folosirea becurilor fluorescente, eficientizarea consumului computerelor si al imprimantelor, prin reciclare si debit mai mic de apa la toalete.
Portofoliul de branduri al companiei contine peste 3.500 de hoteluri si include Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton si Hilton Grand Vacations.