Dragoș Grigore, MAGNA EXTERIORS: Întotdeauna am considerat că a fi lider înseamnă să găsești punctul de echilibru al „triplei polarități”, acționari-echipă-client, și să facilitezi crearea de sinergii între aceste trei entități
Dragoș Grigore, GENERAL MANAGER ‑ MAGNA EXTERIORS CRAIOVA, este unul dintre liderii invitați să răspundă în prima ediție a catalogului ”100 de lideri care inspiră”.
”Fiecare experiență pe care o ai, atât în viața personală, cât și în cea profesională, plăcută sau mai puțin plăcută, este valoroasă și îți permite să te modelezi și să devii mâine o variantă mai bună a ta, ca om și ca lider. Cu o singură condiție, să îți dorești să se întâmple asta”, a spus Dragoș Grigore, în interviul acordat în ”100 de lideri care inspiră” – Revista CARIERE.
Ce ne-a povestit Dragoș Grigore:
▶ Întotdeauna am considerat că a fi lider înseamnă să găsești punctul de echilibru al „triplei polarități” acționari-echipă-client. Să filtrezi fiecare decizie și fiecare acțiune din această triplă perspectivă, să reușești de fiecare dată să aduci plus-valoare pe toate aceste planuri. Totodată, să facilitezi crearea de sinergii între aceste trei entități, o cultură de colaborare și respect mutual care să conducă la o creștere sustenabilă, bazată pe o organizație solidă.
▶ Ceea ce mă evidențiază ca lider este nivelul ridicat de empatie, care mă ajută să înțeleg provocările din diverse unghiuri și care mă ghidează către soluții de tipul „win-win”.
▶ Fiecare experiență pe care o ai, atât în viața personală, cât și în cea profesională, plăcută sau mai puțin plăcută, este valoroasă și îți permite să te modelezi și să devii mâine o variantă mai bună a ta, ca om și ca lider. Cu o singură condiție, să îți dorești să se întâmple asta.
▶ Pe de altă parte, am avut șansa de a activa pentru companii de top într-o industrie dinamică și competitivă, ceea ce mi-a permis să interacționez într-o multitudine de circumstanțe cu profesioniști de top, având privilegiul să învăț de la fiecare dintre ei. Fiecare își are acum „sertarul” lui, pe care îl deschid atunci când am nevoie de un sfat.
▶ Se întâmplă ca metodele clasice de depășire a unui obstacol să nu funcționeze, așa cum se întâmplă să apară obstacole „nebune”, greu de anticipat. Și atunci cred că este nevoie de acel dram de „nebunie”, trebuie să gândești „out of the box”, să iei în calcul perspective și abordări noi.
▶ Nu mai departe de anul acesta ne-am confruntat cu o astfel de situație „nebună”, care periclita viabilitatea modelului nostru de business și care ne-a determinat să ne reinventăm practic, chestionând inclusiv reperele considerate a priori fixe. Iar rezultatele excepționale au demonstrat necesitatea dramului de „nebunie” în business.
▶ La început de carieră mi-am propus să o iau pas cu pas, să învăț de la colegi și să îi învăț pe colegi, să mă dezvolt ca om și profesionist și să îi ajut pe alții asemenea.
▶ Am visat să lucrez într-un mediu propice performanței, unde există respect, încredere și transparență. Am visat să am un rol de lider, care să îmi permită să pun în practică ceea ce am învățat. Iar toate acestea s-au întâmplat de-a lungul timpului, dând sens vieții mele profesionale.
▶ În acest moment îmi doresc să continui drumul început acum 30 de ani, pentru că viața reprezintă o învățare continuă pentru fiecare dintre noi. Și, atâta timp cât nu te oprești din învățat, viața te răsplătește.
Cine este Dragoș Grigore:
• În vârstă de 54 de ani, Dragoș Grigore este un profesionist cu o experiență de 30 de ani în industria automotive.
• Actualmente, își desfășoară activitatea la Magna Exteriors Craiova, având un parcurs impresionant în companii de renume precum Dacia-Renault, Lear Corporation, Faurecia și Adient.
• A acumulat experiență internațională în Rusia și Ungaria, fiind mereu orientat către oameni și rezultate.
• Cunoscut pentru abordarea sa deschisă și transparentă, Dragoș își dedică timpul liber sportului, filmelor și călătoriilor.
Companie: MAGNA INTERNATIONAL:
• Este o companie canadiană de top, inclusă în Fortune Global 500, cu o cifră de afaceri de peste 40 de miliarde de dolari.
• Este furnizor de rang 1 pentru industria automotive, având 345 de unități de producție şi 105 centre de dezvoltare şi vânzări, angajând peste 177.000 de persoane la nivel global.
• Magna este singurul furnizor de rang 1 din industrie cu linii de asamblare a automobilelor complete, oferind servicii în regim de contract manufacturer pentru producători tradiționali. Compania produce o gamă largă de componente, inclusiv elemente din mase plastice injectate, sisteme de transmisie, caroserii, propulsie, tehnologii de siguranță şi asistență pentru şoferi, scaune auto, electronice, lămpi şi oglinzi.
Acest articol este preluat din ediția print a catalogului 100 de Lideri care Inspiră 2024, realizat de Revista CARIERE.
Conținutul editorial este susținut de BCR.