Răzvan Ștefănescu, CUPIO: Deși sunt realist și atent la detalii, nu îmi este frică să iau decizii ambițioase, care, chiar dacă par riscante la început, au rolul de a deschide noi orizonturi
Răzvan Ștefănescu, CEO CUPIO, este unul dintre liderii invitați să răspundă în prima ediție a catalogului ”100 de lideri care inspiră”.
”Mă definesc prin dorința de a aduce valoare și de a ridica standardele în domeniul de beauty. Cred că reușesc să ies în evidență datorită unei combinații de pragmatism și viziune. Deși sunt realist și atent la detalii, nu îmi este frică să iau decizii ambițioase, care, chiar dacă par riscante la început, au rolul de a deschide noi orizonturi pentru echipa și brandurile noastre. În plus, consider că am calitatea de a identifica oamenii valoroși. Datorită oamenilor, a echipei, Cupio este astăzi un brand solid și de încredere”, a spus Răzvan Ștefănescu, în interviul acordat în ”100 de lideri care inspiră” – Revista CARIERE.
Ce ne-a povestit Răzvan Ștefănescu:
- Drumul meu a fost format de provocări continue, dar fiecare a contribuit la învățare și adaptare. Am pornit de la nimic într-o industrie complexă și extrem de competitivă. Experiența de a deschide primele magazine fizice, extinderea în plină pandemie și fiecare obstacol depășit alături de echipă mi-au demonstrat că perseverența și capacitatea de a lua decizii rapide sunt esențiale în business. Aceste lecții au fost fundamentale în a mă forma nu doar ca lider, ci și ca om.
- Prima doză de nebunie a fost când m-am băgat în acest business, fără să am habar cu ce se mănâncă. Următoarele decizii “nebune” au fost atunci când am hotărât să extindem Cupio la nivel național, iar ulterior, pe plan internațional, într-un timp foarte scurt. Am încredere în viziunea noastră și am pariat pe capacitatea de a atrage și menține clienții, deși piața a fost și este în permanență atacată de branduri mari, internaționale. Nu a fost simplu, dar această doză de curaj a făcut că brandul să fie astăzi cunoscut nu doar în România, ci și în piețele externe, un lucru de care suntem cu adevărat mândri.
- Deși am realizat mult mai mult decât am visat inițial, consider că mai sunt multe de făcut. La început, obiectivul meu era să construiesc un brand de încredere în România. Astăzi, Cupio este mai mult decât mi-am imaginat, cu o rețea de magazine naționale și o prezență internațională. Privind în urmă, sunt mulțumit, dar pentru mine, atingerea unui obiectiv este doar începutul altuia, iar acest parcurs este ceea ce mă motivează să continui.
- Îmi doresc să transformăm Cupio într-un brand global, să fim recunoscuți nu doar în Europa, ci la nivel mondial. Pe termen lung, visul meu este ca Cupio să devină un model de excelență în inovație și sustenabilitate în industria de beauty, iar în echipa mea să fie printre cei mai respectați și motivați profesioniști.
Cine este Răzvan Ștefănescu
- Este antreprenorul care a transformat o investiție de 10.000 euro într-un imperiu al cosmeticii profesionale
- Determinarea și strategia sa de business au propulsat Cupio către o cifră de afaceri de peste 20 milioane de euro, poziționând compania ca unul dintre cele mai importante branduri românești din industria beauty
BRANDUL CUPIO
- A fost fondat în 2012, afirmându-se ca o companie integral românească.
- A fost ghidat încă de la început de o viziune clară – aceea de a oferi femeilor șansa reală de a se bucura de frumusețe, prin accesul la produse cosmetice profesionale de înaltă calitate.
- Astăzi, are un portofoliu de peste 10.000 de produse, 24 de magazine fizice, precum și prezență online prin magazinul www.cupio.ro.
- În timp, și-a consolidat poziția pe piața de cosmetice profesionale, extinzându-și prezența și dincolo de granițele țării, prin comercializarea produselor sale în Italia și Germania, prin distribuitorii autorizați, dar și prin intermediul platformei www.cupiocosmetics.com.
Acest articol este preluat din ediția print a catalogului 100 de Lideri care Inspiră 2024, realizat de Revista CARIERE.
Conținutul editorial este susținut de BCR.