LIDL îşi şcoleşte şefii de magazin
”Criteriile de performanță pe care mizează Lidl în activitatea sa au devenit tot mai numeroase în ultimii ani: așteptări mai mari din partea clienților, sortimente de produse din ce în ce mai diversificate, tranzacții zilnice complexe derulate într-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajați din magazine în fața unor provocări aflate în continuă schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizează managementul fiecărui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine împreună cu angajații fiecărui magazin au un rol cheie în tot acest proces” declară Frank Wagner, Director Național de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.
Potrvit companiei, inițiativa, în ansamblul ei, reprezintă o strategie revoluționară pe piața din România și totodată un element inovator pentru dezvoltarea strategică a resurselor umane din prima linie a business-ului, respectiv din zona de interacțiune directă cu clienții. Proiectul are menirea de a accentua și mai mult diferențierea companiei Lidl ca angajator de top.
”Pentru că Lidl crede în oameni și în potențialul lor, în performanță și în viitor, efortul companiei se dorește a fi unul pe măsură. Suma de 5 milioane de euro investită în acest program este considerată a fi doar un început pe lungul drum al excelenței manageriale pe care îl vor parcurge angajații noștri”, declară Maksymilian Braniecki, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Mai exact, banii vor fi folosiţi pentru evenimente de școlarizare și dezvoltare profesională, precum şi pentru un pachet de dotări și beneficii suplimentare incluzând autoturism de serviciu (Skoda Rapid) și cheltuieli auto.
”Odată cu perfecționarea și calificarea șefilor de magazine, aceștia vor face față cu atât mai mult noutăților și provocărilor din domeniul comerțului, vor fi mai eficienți și vor oferi clienților noștri o experiență mai plăcută la cumpărături. Compania noastră susține în mod ferm principiul conform căruia o eficientizare a activității profesionale aduce cu sine un echilibru mai bun ”work – life”, care la rândul sau are din nou influență pozitivă asupra performanței profesionale și se transformă într-o spirală a satisfacției”, spune Antoniu Radu, Director Național Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.