Charisma magazinelor Carrefour – o opera semnata TotalSoft
Aplicatia Charisma HR a fost dezvoltata 100% de TotalSoft si este adaptata legislatiei romanesti. Implementata pentru prima data in 1998, Charisma HR a fost adoptata pana acum de peste 160 de companii. In fiecare an, aplicatia a fost imbunatatita, iar in anul 2004 a luat nastere modulul eCharisma, o inovatie in acest domeniu.
Contractul cu Carrefour a fost semnat in anul 2003 si a presupus initial implementarea modulului de resurse umane din Charisma HR. La acea data, Carrefour avea un singur magazin deschis si 800 de angajati. Dupa cateva luni au fost achizitionate si modulele de salarizare si acces pontaj. Carrefour are acum 4 magazine deschise (unul in Brasov si trei in Bucuresti – Militari, Colentina si Orhideea) si 2,600 de angajati. Ana Dumitru povesteste traseul parcurs de la achizitionarea solutiei si pana in prezent.
De ce v-ati hotarat sa achizitionati o solutie pentru managementul resurselor umane si salarizarii?
Dezvoltarea accelerata a companiei, prin deschiderea mai multor magazine si cresterea rapida a numarului de angajati intr-un timp relativ scurt, ne-au determinat sa cautam un program informatic comun departamentelor Resurse Umane si salarizare, program care sa corespunda cerintelor noastre specifice.
Care erau dificultatile cu care va confruntati inaintea achizitionarii Charismei HR?
Problemele erau de natura administrativa, aveam nevoie de o baza de date comuna care sa functioneze in timp real pentru toate magazinele.
Totodata, cautam o solutie informatica care sa permita realizarea simpla si rapida a unor rapoarte bazate pe informatiile existente in baza de date .
De ce ati ales solutia TotalSoft?
Am ales aceasta solutie dupa ce am efectuat un studiu aprofundat al ofertelor existente pe piata romaneasca la momentul respectiv. Motivele alegerii produsului TotalSoft au constat in principal in raportul satisfacator calitate/pret, dar si in disponibilitatea TotalSoft de a adapta solutia la nevoile noastre. Charisma este un program flexibil in care se poate opera usor, iti poate furniza orice informatie in timp real si poate genera orice raport extrem de simplu si de rapid.
Cum a decurs implementarea?
A fost o perioada cu activitate intensa si cu o implicare activa a ambelor echipe. Au existat si probleme marunte, nesemnificative, care au fost depasite cu usurinta prin colaborarea excelenta pe care am avut-o cu reprezentantii TotalSoft. Implementarea s-a finalizat conform planificarii si asteptarilor noastre.
Cum a raspuns TotalSoft cerintelor Carrefour?
TotalSoft a raspuns intotdeauna prompt, cu initiativa si profesionalism, solicitarilor noastre, dovedindu-se realmente "customer oriented" .
Cum decurge activitatea companiei astazi, dupa implementare?
Foarte bine; prin unicitatea si flexibilitatea Charismei, am economisit timp si resurse. In prezent comunicarea intre magazine se realizeaza foarte rapid si in siguranta.
Care este beneficiul major pe care il aveti in urma implementarii acestei solutii?
Consideram ca ne-am atins obiectivul propus, si anume acela de a dispune de o baza de date on-line, unica pe toate magazinele, care cuprinde toate informatiile necesare pentru resurse umane, salarizare si pontaj. Ca beneficiu major trebuie mentionata posibilitatea de dezvoltare si adaptare continua a programului la cerintele noastre specifice.