Employer Branding Conference revine toamna aceasta la București!
În prezent, atragerea viitorilor angajați este un lucru dificil. Costurile de angajare au crescut în ritm alarmant. Însă, potrivit LinkedIn, companiile cu un brand de angajator puternic se bucură de o scădere, în medie, de 43% a costurilor pentru angajarea unui candidat, în comparație cu companiile concurente. Acestea au reușit să construiască un brand aliniat la nevoile de business pe termen lung și atrag în mod natural potențialii candidați, în loc să investească bugete mari în campanii de publicitate și marketing.
În acest moment, angajatorii români se confruntă cu o lipsă majoră a forței de muncă – există prea multe locuri de muncă, dar nu destui angajați. Astfel toată lumea concurează pentru cele mai bune talente.
Companiile care investesc în brand-ul de angajator au un avantaj competitiv pe termen lung, iar Employer Branding Conference caută să aducă cele mai noi idei pentru oamenii de HR, studii de caz relevante și exemple de bune practice in domeniul resurselor umane.
Cea de-a cincea ediție a conferinței reunește cei mai buni specialiști în domeniu, cu scopul de a oferi participanților acces la know-how și studii de caz prezentate de reprezentanții unor branduri de top precum: Alex Bratu (Country Manager, JYSK Romania), Alina Vesca (L&D and Talent Manager, Vodafone Romania), Alexandru Lăpușan (CEO & Founding Partner, Zitec), Irina Ignătescu (HR Director, McDonald’s Romania), Marius Ciurariu (Director de Resurse Umane, Provident), Mădălina Uceanu (Managing Partner, Career Advisor), Alina Bratu (Director National de Comunicare, Vitesco Technologies Romania), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research).
Mai multe detalii despre eveniment, program și înregistrare sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului.