Zentiva România, premiată pentru excelența în practicile de resurse umane și a culturii organizaționale
Grupul Zentiva în România a primit certificarea Top Employer pentru al patrulea an consecutiv. Această certificare reprezintă recunoașterea internațională a excelenței în practicile de resurse umane și a culturii organizaționale.
Organizațiile certificate Top Employers se angajează să ofere cel mai bun mediu de lucru posibil angajaților lor, prin practici inovatoare de resurse umane care pun accent pe oameni. Programul Top Employers Institute certifică companiile pe baza participării și a rezultatelor acestora la evaluarea „HR Best Practices Survey”, care acoperă șase domenii majore de resurse umane, împărțite în 20 de tematici precum: strategia de management al talentelor, mediul de lucru, recrutarea, formarea și dezvoltarea competențelor, bunăstarea la locul de muncă, diversitatea și incluziunea. Zentiva România a decis în 2022 să înceapă evaluarea Top Employer pentru a confirma cultura sa centrată pe oameni, precum și pentru a asigura un mecanism permanent de control și evoluție a practicilor și politicilor moderne de dezvoltare și bunăstare a angajaților.
„Suntem mândri să primim, pentru al patrulea an consecutiv, certificarea Top Employer, o recunoaștere a angajamentului nostru de a crea un mediu de lucru care pune oamenii pe primul loc. La Zentiva România, credem că performanța vine din grija pentru echipa noastră și din dezvoltarea unui mediu în care inovația, colaborarea și bunăstarea fiecărui angajat sunt priorități. Această certificare reflectă valorile noastre și angajamentul nostru de a contribui la o industrie farmaceutică puternică, în beneficiul pacienților și al comunității”, a declarat Simona Cocoș, General Manager Zentiva România și Moldova.
După o evaluare pe șase piloni principali, Zentiva a primit certificarea pentru anul 2025.
Pentru prima dată, compania a automatizat sarcinile repetitive, și pe măsura solicitărilor angajaților algoritmii se îmbunătățesc și devin mai eficienți. Ca rezultat s-au îmbunătățit timpii de răspuns precum și calitatea serviciilor, iar angajații au acces la informații în timp real.