Bolt Business, creștere de 66% a cifrei de afaceri într-un an. Companiile din România adoptă tot mai des soluții de mobilitate integrate

Bolt Business a raportat o majorare de 66% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția a fost susținută și de interesul crescut din partea clienților noi. În iunie 2025, compania a atras cu 66% mai mulți clienți noi comparativ cu aceeași lună din 2024.
Preferințe clare din partea angajaților
Un studiu realizat pe patru piețe unde activează Bolt arată prioritățile angajaților români. Aceștia consideră cele mai importante beneficiile precum tichetele de masă, transportul subvenționat și asigurarea privată de sănătate.
Ce aleg companiile
În ultimele 12 luni, peste 1.300 de firme au început să folosească Bolt Business. La nivel național, serviciul este utilizat săptămânal de mai bine de 5.000 de companii. Organizațiile caută soluții simple și flexibile pentru gestionarea cheltuielilor interne, sigure și calitative.
„Credem că un diferențiator important este și calitatea serviciului. Faptul că fiecare client business are un account manager dedicat ne-a ajutat să creștem retenția și să construim relații solide, bazate pe încredere. Suntem pe un trend ascendent și vedem în continuare potențial semnificativ de creștere”, a declarat Bogdan Clipici, Country Manager Bolt Business.
Cupoanele, un instrument eficient
Cupoanele Bolt Business, lansate în 2024, au contribuit semnificativ la creșterea diviziei. Companiile le folosesc tot mai des pentru a recompensa sau fideliza clienți.
„Simțim că suntem tot mai des percepuți ca parteneri strategici, nu doar ca furnizori de servicii. Funcționalități precum cupoanele ne ajută să le oferim partenerilor noștri instrumente eficiente pentru atragerea și loializarea propriilor clienți. Ceea ce ne diferențiază puternic în piață și contribuie direct la creșterea sustenabilă”, a adăugat Bogdan Clipici.
Bolt Business, o rețea extinsă
Serviciul oferă companiilor o suită completă de soluții: ride-hailing, livrare de mâncare, micromobilitate și curierat urban. Platforma este activă în peste 50 de țări și folosită de peste 50.000 de organizații.
La nivel de grup, Bolt deservește 200 de milioane de utilizatori în 600 de orașe din Europa și Africa. Compania oferă servicii de mobilitate urbană, transport auto, livrări și trotinete electrice. Piața din România urmează același trend ascendent, alimentat de digitalizare și flexibilitate în mobilitate.
CITEȘTE ȘI: România urcă în topul huburilor industriale din Europa Centrală
Foto: ID 88071420 © Dan Grytsku | Dreamstime.com